Sept16?

hoi Ivanka

Ik ken je en het vehaal rond jouw tragisch afgelopen zwangerschap van het januari forum en omdat ik nog vaak aan je denk wou ik even vragen hoe het nu met je gaat? Lukt het met verwerken? En heeft Sven een mooi plekje gekregen?

Als je hier niet op zit te wachten gewoon eerlijk zeggen hoor snap het wel als je geen behoefte hebt aan nieuwsgierigen.

Hoi Chislaine,

Nee hoor ik vind het niet erg dat je er naar vraagt.

Het is twee maanden geleden, maar het voelt nog steeds als gisteren. We zijn nog steeds intens verdrietig en een plekje heb ik het nog niet kunnen geven. Het is allemaal zo oneerlijk.
We hebben na de bevalling veel foto's en een afdrukjes van zijn handjes en voetjes gemaakt. We hebben in iedergeval iets tastbaars.

Sven is gecremeerd en zijn as is pas vrijgegeven. We weten nog niet precies wat we willen, maar waarschijnlijk laten we een kinderurntje maken.

Nu de uitgerekende datum ook dichterbij komt (29 jan) wordt het alleen maar moeilijker. Het liefst zou ik de maand januari over willen slaan.

"Gelukkig" is er wel een medische oorzaak gevonden en aanstaande donderdag wordt ik geopereerd. Dan wordt die vleesboom (1,5-2 cm) die alles heeft veroorzaakt weggehaald.

Bedankt dat je er naar gevraagd hebt. Ik hoop dat jij een goed zwangerschap hebt en veel zult genieten van je kindje.

Groetjes,
Ivanka

hoi

Wat goed dat jullie eraan gedacht hebben om afdrukjes en veel foto's te maken terwijl je zo'n verdriet hebt.

Ik zal donderdag nog even aan je denken en duimen dat alles goed gaat. Hopelijk gaat jullie droom dan toch snel in vervulling ook al zal Sven altijd jullie eerste kindje blijven.

Hoi Ivanka,

Hoe is de operatie gegaan? Hoe gaat het verder met je?

Ik denk nog steeds regelmatig aan je. Via Neeke blijf ik een beetje op de hoogte van hoe het gaat.

Sterkte met alles meis en tot ziens!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan