september beebjes

hee meiden..
goh wat zijn er al veel beebjes geboren zeg!!
en dat merk je ook op het september forum,  deze mama's hoeven nu geen adviezen meer of even "klagen"...
komt denk ik ook omdat ik zelf pas op 30 september uitgerekend ben dus ja kan ook nog oktober beebje worden..
is wel grappig om te zien vind ik dat je nu mensen niet meer ziet op het forum..
is niet sentimenteel bedoeld maar op het eind ga je soms vreemde dingen denken en langer nadenken over dingen haha..
maar gelukkig zijn er nog wat a.s. moeders op het forum.

meiden succes allemaal!!!

Hier ook nog een late september moeder. ik ben de 23e uitgerekend. Ja het wordt nu wel wat stiller op het forum maar ik denk dat het ook wel heel druk gaat worden met een baby.

Zelf verwacht ik mijn eerste beeb dus ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

Gaat het verder met iedereen goed?

Ik heb vandaag controle gehad en mijn bloeddruk was wat gestegen en de verloskundige maakte zich wel een beetje zorgen. Maandag moet ik weer komen en moet ik mijn urine meenemen. Ze drukte me op het hart meteen te bellen als ik last kreeg van hoofdpijn of sterretjes. Ook in het weekend. Maar ik ben erg vermoeid en ik denk dat de bloeddruk daardoor wat is gestegen.

Groetjes Joyce

Hier ook nog een late september moeder. ik ben de 23e uitgerekend. Ja het wordt nu wel wat stiller op het forum maar ik denk dat het ook wel heel druk gaat worden met een baby.

Zelf verwacht ik mijn eerste beeb dus ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

Gaat het verder met iedereen goed?

Ik heb vandaag controle gehad en mijn bloeddruk was wat gestegen en de verloskundige maakte zich wel een beetje zorgen. Maandag moet ik weer komen en moet ik mijn urine meenemen. Ze drukte me op het hart meteen te bellen als ik last kreeg van hoofdpijn of sterretjes. Ook in het weekend. Maar ik ben erg vermoeid en ik denk dat de bloeddruk daardoor wat is gestegen.

Groetjes Joyce

Hoi,

Ik ben ook een late september moeder en dus ook nog gewoon actief en misschien nog wel van plan om binnenkort nog es te gaan klagen ;-)
28 September is de uitgerekende datum...
Het zal inderdaad een stuk rustiger worden de komende tijd. Ik heb ook meegekeken bij augustus en het lijkt wel of September wat sneller op gang komt. Augustus kent veel Moeders die "overtijd" zijn. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk bij ons zal gaan. Misschien word ik ook wel een oktober mama. Al hoop ik van niet!

Groetjes,
N

hallo

Ik ben ook een late september  moeder 26 sept.
Nu ik lees van al die geboren kindjes, kan ik bijna niet wachten tot we onze uk vast mogen houden .
Helaas ligt de mijne in een stuit en moet ik morgen helaas een pijnlijke en voor mijn idee zinloze draaipoging ondergaan .
Anders word er morgen een keizersnede gepland met 38 weken.

Afwachten duss.

Groetjes Connie
36.5 weken

Hoi allemaal,

Ik ben 29 september uitgerekend, dus moet waarschijnlijk ook nog eventjes. Is wel om jaloers te worden hè, al die geboortes om ons heen! Maar goed, laten we onze baby's de tijd nog maar even gunnen om een vetlaagje aan te leggen....  Ik ben vandaag even in het ziekenhuis naar de verloskamers gaan kijken.  Morgen gaat mijn man de klossen halen en dit weekend zet hij hopelijk de box in elkaar. En zo zijn er nog een paar praktische dingetjes die nog gedaan moeten worden.
Zaterdag nog even op kraambezoek in Amsterdam en daarna laat ik de Randstad even voor wat-ie is. Als ze me willen zien dan moeten ze maar naar het zuiden komen! Mijn bekkenklachten zijn weer een stukje verergerd dus ik moet weer een stapje terug doen. Zit dus veel thuis te lezen en ben bezig Hongaars te leren zodat ik straks mijn man een beetje versta als hij tegen ons mannetje praat! Hoe houden jullie je bezig?

groetjes Staartmees 36w+3

Hoi Hoi

Hier nog een late septembermoeder.
Het is bij mij al weken aan het rommelen, slaap er ook slecht van, dus hoop dat onze hummel niet al te lang meer laat wachten. Als ik al die geboortes voorbij zie komen, wordt ik toch wel ongeduldig.   Ben erg benieuwd naar die kleine.
Mijn eerste kwam 2 weken te vroeg, dus daar hoop ik nu ook maar op.
Over 1 week halen ze mijn cerclage eruit en dan afwachten wat er gaat gebeuren.
Veel succes met de laatste weken allemaal
Nienke

Hoi,
Ik ben ook "pas" de 22e uitgerekend... De andere twee kwamen netjes een paar dagen voor of een paar dagen na de uitgerekende datum, dus "vrees" dat ik de tijd nog wel uit moet zitten ook. Het wordt er niet makkelijker op...
Maar goed, we zijn er wel zo goed als klaar voor. Wiegje staat klaar, alle spulletjes liggen schoon en netjes gevouwen en gestreken in de kast. Klossen in huis... Er zijn nog een aantal (minder belangrijke ?) dingetjes die moeten gebeuren, maar als het nu komt kan dat ook nog!
Sterkte allemaal met de laatste loodjes!!!
Groetjes, J

Terug
Bovenaan