september mama

Hallo allemaal!!!

Bij deze wil ik me ook graag aanmelden bij jullie. Was al een tijdje aanwezig maar dan als oktober mama. Gisteren hebben we echo gehad (jeetje wat een geweldige ervaring) en blijk dat ik al 12 weken heen ben!!!!

Ten eerste allemaal super gefeliciteerd!!!!
Geniet lekker van jullie zwangerschap!!!

Ik zal eerst eens iets over mezelf vertellen. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, dit was nog niet helemaal de planning, maar we zijn echt super blij ermee. Ik ben zelf 25, maar heb een vriend van 21 en die heeft er wat meer moeite mee gehad. langzaam aan is hij het steeds leuker gaan vinden en na de echo van gisteren is hij zelfs heel erg enthousiast. We hebben 3 jaar geleden samen een huisje gekocht dus dat zit wel goed, maar we wilden graag nog even wachten omdat hij nog studeert en ik inval werk doe. Helaas zal ik om die reden ook redelijk veel door moeten blijven werken en dat is niet helemaal hoe ik het met mijn eerste kind zou willen groot brengen, maar is even niet anders. Gelukkig krijg ik hulp van 2 super enthousiaste oppas oma's!!

Verder is het nu eerst alles op ons af laten komen en vooral genieten!!!!

Liefs!!

Hoi Debjuh!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat leuk dat je al 12 weken bent. En wat fijn dat de alles goed gaat met de kleine.

Welkom bij de september mama's!

xxx

Terug
Bovenaan