September starters?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Mezelf weer n tijdje aan de zijlijn opgesteld, maar begin nu toch steeds weer meer behoefte te krijgen te babbelen met jullie...

Zijn er inmiddels meiden bijgekomen die net als ik ook in september 2011 stoppen met de anticonceptie? Wij zullen (na helaas n vervelende medische geschiedenis) dan toch eindelijk kunnen gaan voor ronde 1 van kindje 1.

Erg spannend! En t lijkt me heerlijk met meiden te kunnen praten die in t zelfde schuitje zitten.

Hopelijk tot horens!
Tamamaatje

Hai meid, ik heb volgens mij je naam wel vaker voorbij zien komen....Welkom!! :)

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, wij zijn sinds September 2010 bezig voor ons eerste kindje dus helaas al in rond 11 (en ik vrees ook weer door naar ronde 12) Wat vervelend dat jullie zo'n nare medische geschiedenis achter de rug hebben, ik hoop nu weer alles in orde? Ik wens jullie veel succes en natuurlijk klusplezier en ik hoop dat jullie gauw een positief resultaat zullen hebben, het is jullie gegund!!

Good Luck! Liefs Lynn.

Veel succes! Ik ben vandaag gestopt dus bijna hetzelfde.

Ik weet alweer wanneer ik je naam voorbij zag komen....Klopt het dat wij het eerder over die uitstrijkjes hebben gehad die niet goed waren???
Ik heb een tijdje terug eindelijk de uitslag gekregen van de 4de (de 1ste 3 waren niet goed, PAP3A en een bact.infectie) en de laatste was weer helemaal in orde! Wat een opluchting!! Controle over 5 jaar!

Als jij het niet was dan was dit nutteloze info ;-)

Liefs Lynn.

hoi meis, ik heb je ook al ns eerder voorbij zien komen. Ik zit nu in ronde 4 en ben deze ronde vanaf dsag 1 ook aan het temperaturen, vorige cyclus vanaf dag 10 ofzo... ik / wij zijn wel ook voor ons eerste kindje bezig... dus ook voor mij is alles nieuw, ik heb nu ineens een steeds langere cyclus dus is het steeds maar afwachten wanneer mn ei is... spannend allemaal!!!

heeeel veel klusplezier! liefs kim

Hallo tamamaatje,

ik heb niet dezelfde voorgeschiedenis als de jouwe, mijn vriend en ik gaan in september beginnen met proberen een kindje te krijgen. Dat is zooo spannend! vinden we allebei :) in september zijn we op vakantie in amerika en dus hebben we alle tijd voor elkaar :) ;)

Ik hoop voor jou en alle andere dames dat het gauw raak mag zijn! :)

Succes en geniet ervan

knuffel Susan

Terug
Bovenaan