septembermama's heel veel succes de komende weken

A

Anoniem

Guest
Hallo septembermama's

Wellicht ben ik voor velen een nieuwe naam, maar misschien zijn er ook nog meiden die mijn naam herkennen.
In januari heb ik me hier heel enthousiast aangemeld omdat ik zwanger was.
Al snel bleek dat ik zwanger was van een tweeling.
maar helaas zijn allebei de kindjes overleden....
Ik moest dus in februari alweer afscheid van jullie nemen.

Voor jullie komt het moment heel dichtbij dat jullie je kindje zullen krijgen.
Daarom wil ik jullie even heel veel succes en geluk toewensen.
Ik hoop dat jullie allemaal snel een heel mooi wonder in jullie armen mogen houden en dat jullie enorm zullen genieten.

Ik blijf regelmatig even kijken of er al nieuwtjes zijn!
Helaas ben ik zelf nog steeds niet zwanger... We zitten weer in de medische molen en hebben na de miskraam nog veel ellende gehad.
Nu zitten we midden in onze 3e vruchtbaarheidsbehandeling na februari... Het duurt allemaal dus erg lang.

Nou meiden,
toi toi toi en ik duim voor jullie!

Groetjes,
mama Peet

wat een leuke maar ook triete reactie heb er geloof ik wel een x wat over gelezen.

wens jou ook veel succes en dat je ma   gauw weer goed nieuws hebt!!!!!!!!!

liefs miranda
34wk,6dag

Dan duimen wij voor jullie meid!! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en deze gezond mag uitdragen..dikke knuffel!

Wat leuk dat je hier reageert, zal niet makkelijk voor je zijn!!
Jij ook heel veel sterkte en hopelijk gauw een goede zwangerschap.

Groetjes, Judith.

Hoi,

Heel leuk dat je aan ons denkt maar het zal wel niet makkelijk zijn voor je om te reageren zeker nou je eigen datum ook zo dicht bij komt. Ik hoop voor je dat je heeeel snel ook mag genieten van een wondertje, we duimen voor je.

Veel sterkte en liefs caressa

Wat ontzettend lief dat je aan ons denkt, ondanks dat het je waarschijnlijk heel veel pijn moet doen!!

Ik hoop zo voor je dat je snel zwanger word van een gezond kindje!!

Liefs van Simone

Echt ontzettend lief dat je aan ons denkt helemaal nu het voor jou ook zo ver had kunnen zijn.Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en als het zover is laat je het ons weten?Ik zal  voor je dat het snel raak is.

hoi,

Ik ken je wel want ik heb zelf lang op het andere forum gezeten en lees af en toe nog mee om te kijken hoe het met jullie gaat. Je hebt een hele moeilijke tijd gehad (en nog steeds!) en vind het heel lief en sterk dat je hier een berichtje plaats!!

Meid, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel zwanger mag worden.

liefs
Marielle

Terug
Bovenaan