SERIEUS BOOS

Helaba, ik wil even reageren op de reactie van anoniem 08/07/2004 om 14:15:17 op het berichtje van een andere anoniem op 08/07/2004 om 13:20:39.
Ahwel da vind ik nu nie schoon van jou, zeggen dat dat diep dal een beetje overdreven is en zeggen dat er ergere dingen zijn zoals een kindje doodgeboren ed.
Ik vind een miskraam na 10 weken anders ook wel vreselijk erg. Je bent dan eindelijk zwanger en je verheugt je op zoiets en dan gebeurt dat.
Ik vind dat je een beetje op je woorden moet letten. Als ik die anoniem was met die vreselijke miskraam zou ik nu serieus slecht voelen. Je zou nog gaan denken dat je niet mag treuren om een miskraam.
Zo dat denk ik ervan.

Bea
 
Dag dames,
Ik snap jullie reactie helemaal hoor maar dit werk avenrechts. Maak er maar geen woorden meer aan vuil. De anoniem die de mk heeft gehad zal echt wel wijs genoeg zijn om aan dat soort stomme opmerkingen geen waarde te hechten.

Ank
 
Hoi,
Ank, ik snap best dathet niet verstandig is om te reageren maar ik kan me de reactie van Bea ook zo goed voorstellen.
Zelf was ik vorig jaar september zwanger en zag 12 weken later op de echo dat het kindje dood was.
Dat doet zo'n pijn.Dan besef je pas hoeveel je al van zo'n hummeltje in je buik houdt. als je dan zo'n reactie van anoniem leest steekt het nog een keer. Dat is wel erg hard.
lies
 
Hoi Bea,
Bedankt voor je reactie. Ik ben de anoniem van 8-7-13:20:39.
Ank heeft gelijk, ik lees zo'n reactie niet en reageer daar verder ook niet op. Ik lees liever de lieve reacties met begrip.
Toch bedankt voor je reactie!
Mel
 
Terug
Bovenaan