Seth draait zich al om!!

De titel zegt het, net heeft Seth zich in de box van zijn buik naar zijn rug gedraaid!! MIsschien is het toeval hoor, maar ik ben helemaal trots op hem! Ze zijn nu 6 weken en het is zo grappig om te zien dat ze steeds nieuwe dingen ontdekken!

Noor heeft vanochtend vol verbazing naar haar broer liggen kijken, zo van: He, daar ligt nog een kindje!

Wat zijn ze toch leuk!!

Hoi Nathalie,

Jeetje...dat is snel zeg. Ik dacht onze dochter Noah al snel was met een hoop dingen. Gelukkig is ze dan geen uitzondering :). Ze was nog geen 2 weken en ze hield haar hoofdje al rechtop als ze tegen je aan lag. En volop in het rond kijken, overdag al bijna niet meer willen slapen enz. Gelukkig dat ze nu slaapt en wel in haar wiegje. Normaliter wil ze dat ook niet overdag, dan ligt ze in de box. Maar vandaag heb ik een 'geluksdag' met d'r. Kan ik ook ff m'n dingetjes doen. Ik dacht eigenlijk dat hoofdje omhoog houden pas rond de maand/2 maanden zou zijn en omdraaien pas naar de 3 maanden. En nu maar hopen dat ze met de rest nog maar even wachten. Het gaat toch allemaal al zo snel..hihi.

Liefs

Joyce

hahahhahaahhahahh wat liefffff....
maar nu al omdraaien, wat een rappe vent zeg.
ik denk idd dat het toeval was maar goed ,wie weet is hij echt heel snel!!!!

Oow wat tof zeg!! Wat gaat dat alweer snel. Leuk dat ze van alles ontdekken en voor hem is het natuurlijk ook heel leuk dat er dan nog een broer naast ligt!

Joyce, onze zoon is nu twee weken en houdt zijn hoofdje ook al helemaal omhoog. De wijkverpleegkundige zei gelijk; zo hee, dat is een pittig ventje!
Dat vinden wij zelf ook wel! Een uitgesproken karaktertje denken we.
Hoe zit dat met jullie meisje? Merken jullie ook al dat ze pittig is?

Hoi mama van Sven,

De wijkverpleegkundige adviseerde ons om het te stimuleren (nu al na 2 weken dacht ik) door haar op de buik in de box te leggen. Ons meissie is ook best pittig. Zeker als haar iets niet helemaal goed afgaat of niet lukt, dan laat ze zich zeer goed horen..hahaha. En het is een volhouder hoor. Ze geeft niet makkelijk toe om te gaan slapen ook al is ze kei en kei moe. Maar dat zal ze wel van d'r moeder hebben denk ik..hihi.

Er staat ons dan nog heel wat te wachten met onze 'pittige' kinders :)).

@essje1980: Hij lag op zijn buik en Noor lag naast hem. Die begon te huilen dus ik ga bij haar kijken. Seth wordt ook een beetje boos en door het strekken van zijn benen enzo draait hij ineens om! Ik stond er dus bij. Toen hij op zijn rug lag keek hij heel verbaasd. Ik heb gelijk mijn man gebeld natuurlijk.

De hoofdjes gaan hier ook goed! Soms moet ik ze echt tegen me aan duwen omdat ze ze anders de hele tijd omhoog houden. Dat is trouwens al vanaf het begin. Het zijn gewoon hele ondernemende kindjes denk ik!

Dat omdraaien was gewoon toeval hoor! Als hij zich boos maakt gaat hij zich helemaal strekken, gisteren lag hij half naast de maxicosi (ik stond er gewoon bij hoor, niks aan de hand) omdat hij er liever niet meer in wilde liggen....ik denk dat hij volgende week loopt ;-p

Terug
Bovenaan