sex en bloedverlies????

A

Anoniem

Guest
hee dames

ik heb even een vraag,ik had net sex of teminste probeerde het in ieder geval haha en toen ik na de wc ging daarna om te plassen veegde ik af van onder en toen zat er bloed of rose afscheiding aan mn wc papier wie heeft dit ook gehad en kan het geen kwaad?

groet patricia

36wken

Haaai!!

Ook ik heb het gehad, 1 keer naar het vrijen 2e keer spontaan.
Komt heeel vaak voor...kan verschillende oorzaken hebben.
Een adertje geraakt etc etc.

Bij mij zit er een plek aan de buitenkant van de baarmoeder.
Als wij gaan vrijen word dit plekje open geschuurd.. dus moeten wij oppassen dat het wondje niet open gaat..maar ook dit is niet ernstig als het wel gebeurt.. tis stressen en das niet goed..

Dus heel veel vrouwen hebben het! :)
Hoop dat ik je wat heb gerustgesteld

Liefs

Hoi Patricia,

Ik denk dat het idd een bloedvaatje is geweest dat gesprongen is. Kan verder dan geen kwaad of zo hoor. Je schrikt je alleen een hoedje. Je baarmoeder is gewoon heel goed doorbloed tijdens de zwangerschap dus het kan.

Gezien je zwangerschapsduur en een ander verhaal dat ik van je gelezen heb, zat ik ook te denken of het niet de slijmprop is die je verloren bent? Het schijnt dat je die kan verliezen, maar dat dat niet meteen hoeft te betekenen dat je bevalling begint.

Mocht je het zelf niet vertrouwen, bel de vk dan even. Daar zijn ze voor! Wij weten het natuurlijk ook niet precies.

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan