Sex en pijn

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb een vraagje. Gisteravond heb ik sex gehad met mijn vriend, en na de sex kreeg ik buikpijn en lage rugpijn. Tijdje op de wc gezeten en toen zakte het wel weg. Ook voelde het in m'n vagina (misschien baarmoedermond) een soort beurs, alsof ik een knietje erin had gekregen. Heb overigens niet gebloed na de sex, en niet klaargekomen.
Is het normaal dat je tijdens en na de sex pijn kan hebben? Heb inmiddels wel gelezen dat de baby geen last heeft van de sex, maar is het normaal dat je zulke buikpijn en rugpijn ervan krijgt?
Als dit elke keer zo is, hoeft het van mij de komende maanden niet meer!
Weet overigens niet hoeveel weken ik ben, denk tussen 5-9 weken.

Hoop dat iemand me kan helpen of hier ook ervaring mee heeft.

Groetjes Stef

hoi hoi

ja het ik zat hier ook mee en ik hoorde dus dat de pijn zeg maarkomt omdat normaal als je sex heb je baarmoeder..dicht gaat,nu omdat de baby er is kan die dus niet dicht waardoor die de pijn dus kan veroorzaken haha hoop dat ik het goed heb gezegt

gr

gelukkig zit je baarmoeder wel dicht anders voel de baby eruit :p

Maar je vriend stoot waarschijnlijk tegen je baarmoedermond aan dat kan vrij pijnlijk zijn, misschien een ander standje proberen (moet er niet aan denken zoveel pijn heb ik nu standaard al haha) maar een ander standje kan wel helpen (minder diep, andere richting zeg maar) als je nog maar zo kort zwanger bent hoor je hier geen last van te hebben volgens mij en anders even naar je VK of huisarts bellen..

Hoi Patricia en Ponyville,

Ben in ieder geval wel blij dat het vaker voorkomt (en dat ik vrij snel erna nergens meer last van had), maar vanaf hoeveel weken komt het dan voor? Omdat Ponyville dacht dat het niet zo vroeg in de zwangerschap voorkomt?

Ik ga het morgen navragen, heb dan m'n termijnecho om vast te stellen hoever ik nu ben.

Groetjes Stef!

haai

Ik heb ook precies wat jij heb.. de ene keer wat meer dan de andere keer.. na de sex heb ik ook last van me buik, echt steekjes en een beetje beurs. als ik met me vriend vrij voel ik hem ook tegen me baarmoeder stootte, mijn baarmoeder is gekanteld dus het kan daar ook aan liggen.. de 1e keer dat ik het had had ik ook gelijk me verloskundige gebeld omdat ik bang was dat er iets mis was.. maar het kan zijn dan je onder het vrijen je baarmoeder spant en dat het een soort spierpijn is achteraf.. als je bovenop zit heb je er iets minder last van dan onder.. of op zijn hondjes zeg maar..  

veel liefs amber 16 wken en 4 dagen.

p.s.: ik had het ook al bij 10 weken!

Terug
Bovenaan