Sex in de laatste maand

<p>Help?</p><p>Aangezien de sex niet meer bepaald comfortabel is was ik heel deuzig via Google aan het zoeken naar de standjes die nog wel te doen zijn haha..</p><p> </p><p>Nu lees ik dus dat het niet slim is om in de laatste maand sex te hebben omdat je vliezen elk moment kunnen breken en het een kans op infectie geeft.</p><p>Is dit echt af te raden ?</p>

Ik kan me toch niet voorstellen. Als ze breken tijdens de sex zal het vruchtwater alles wel 'wegspoelen'. Na het breken lijkt me wel dat de infectiekans groter is.. maargoed.. vk zal dit vast wel beter weten haha

Hahaha, kan volgens mij echt geen kwaad! Bij alle 3 de zwangerschappen gewoon sex gehad in de laatste maand en nergens last van gehad☺️
Zou idd als je vliezen zijn gebroken het niet meer doen ivm kans op infecties. Maar ga er vanuit dat je dan ook even geen zin hebt en zo snel mogelijk wilt dat de baby komt ;)

Haha nee als mijn vliezen gebroken zijn denk ik aan alles behalve sex !
Maar vond het wel een eng idee toen ik het net las, dat het word afgeraden in de laatste maand. 

Hoi! Alleen als je ontsluiting hebt mag je geen sex meer hebben ivm bacteriën..
je kan nu dus gewoon nog met je partner naar bed 
maar mocht je er zelf geen trek meer in hebben kun je het wel mooi als excuses gebruiken die mannen weten toch van niks
sucsex ?

Zolang je vliezen niet gebroken zijn kan het. Het kan soms zelfs het laatste zetje geven om de bevalling in gang te zetten. In het sperma zit een stofje (ben vergeten wat) dat de baarmoedermond week kan maken en net dat zetje kan zijn. Wij hebben het uiteindelijk geprobeerd bij 40+5. De dag erna braken  m’n vliezen. Of het toeval was weet ik niet. Was wel een gedoe om een standje te vinden dat werkt ?

Hoi hoi!
Hier ook gewoon aan 't stunten geweest tot 't laatste moment. Sterker nog, hij moest haha. Of 't altijd ging was vraag 2 ;) maar goed.. Kan gewoon hoor zolang je idd geen gebroken vliezen hebt of ontsluiting. Dus ga je gang ;)

Terug
Bovenaan