sex na de bevalling

hallo dames,

ik ben bijna 2 weken geleden bevallen van een mooie zoon.
ik heb erg veel zin in sex of "het handwerk".maar mijn vriend lijkt wel niet te willen hij vind het prima als ik iets bij hem doe( aftrekken enzo) maar hij doet niets terug hij raakt me nog niet eens sexsueel aan.

wat is er aan de hand wie kent dit probleem?

ik verlies "geen "bloed meer maar dat kan het probleem niet zijn als ik ongesteld was vreen we ook wel eens.en dit bloedverlies is nog minder dan toen.
mijn vagina ziet er ook heel netjes uit en mijn hechtingen zijn er nu 5 dagen uit,geen last van littekens.

is er iets met mij je hoor altijd die mannen klagen dat ze zo lang geen sex hebben omdat de vrouw niet wil nou ik wil wel hij niet!

alvast bedankt chariska

Hi chariska,
zelf ben ik nog niet bevallen, dus ik weet niet hoe het daarna bij mij gaat zijn. Nu heb ik ook al een paar maanden geen sex enzo meer. Hetzelfde bij jou, hij vind t wel ok als ik t bij hem doe. Nou schijnt het dat mannen vaak moeite hebben de omschakeling van mama naar vrouw te maken. Ze zien je ineens als de moeder van hun kind en kunnen zich daardoor even geen voorstelling van maken dat je ook hun vriendin/vrouw bent. Juist is het vaak dan een bepaald respect dat ze voor je hebben. Ze hebben de bevalling meegemaakt en dat heeft natuurlijk ook impact. Ik zou het er wel gewoon over hebben. Het is waarschijnlijk gewoon de omschakeling die hij moet maken. Succes! En nog gefeliciteerd trouwens met de geboorte van je kleintje! liefs judith

Hallo Chariska,

Ik ben het helemaal eens met wat hierboven staat. Ik ben inmiddels al bijna 2 jaar moeder dus heb dit ook meegemaakt. We vonden het beide heel eng om weer te sexen na de bevalling, maar goed met veel lachen enzo toch even geklust. Ik voelde er helemaal niets van want ik was voor mijn gevoel helemaal uitgerekt. Ik denk dat je vriend het hele bevallingsgedoe nog in zijn hoofd heeft zitten, ik bedoel jullie zoon is daar uit gekomen. Ik moet je zeggen dat ik daar na de bevalling ook moeite mee had, het zal vast wel weer goedkomen. Succes

Ha ha wij hebben de bevallingook als passie doder betiteld en echt ik geloof graag dat het nogal en schok is voor de man. Het rare is dat ik tijdens mijn zwangeschap mijn man (en mezelf) niet lekker vond ruiken en ik niets wilde maar gelijk na de bevalling erg veel zin had. Ik denk dat we bij een week of 4 onze eerste keer weer hadden. We hebben er ook wel over gepraat (toen ik wilde en hij nog niet) wat er aan de hand was.

Succes
Suces

Terug
Bovenaan