<p>Hoi dames.</p><p>Helaas heb ik 3 weken geleden een miskraam gehad en vlak daarna een curretage ondergaan.</p><p>Ik verloor de eerste week best veel bloed. Er bleek nog iets achter gebleven te zijn. Heb toen medicatie gekregen om het oo te wekken dat het er vanzelf uit zou komen. Dit was niet het geval. Ziekenhuis wou mijn lichaam 2 weken de kans geven om het zelf op te lossen (as vrijdag zitten we op 2 weken). Maar inmiddels is het vers bloeden gestopt. Goed teken hoop ik. Eoms nog wat oud bloed.</p><p>Gister sex gehad met mijn vriend. Maar vanochtend dacht ik ineens shit mocht dit eigenlijk wel. Helemaal niet bij stil gestaan. As vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of alles er nu wel uit is. </p><p>Vind het nogal wat om nu het ziekenhuis te bellen en te zeggen dat ik sex heb gehad.. maar toch zit ik er nu wel mee. Best dom van mijzelf maar kan het niet terugdraaien en heb er simpelweg echt niet bij stil gestaan. </p><p>Zit er dus heel erg over in of het wel mocht...</p>