sex niet fijn... :(

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger. De ergste misselijkheid en vermoeidheid is nu voorbij en dus had ik het idee opgevat om weer eens lekker te vrijen met mijn mannetje. :)

Helaas, dat viel even tegen. Het was net of het niet meer 'paste'. Het was duidelijk dat mijn baarmoedermond een stuk lager zat en ook mijn vagina leek veel strakker. Helemaal niet fijn dus.

Ik kan me dit niet herinneren van mijn eerste zwangerschap. Ik hoop maar dat het later wat beter wordt...

Is dit herkenbaar voor iemand?

Groetjes, Marisa

Hey Marisa!
Helemaal herken ik het niet, maar ik heb ook wel bij bepaalde standjes dat het niet aangenaam is... Gewoon eigenlijk degene die normaal gezien lekker zijn, en je man dus heel diep kan, vermijden is mijn raad. Voor mij staat momenteel op 1: in lepeltjeshouding met je man langs achteren. De buik zit niet in de weg en je kan zelf vrij goed controleren hoe diep hij binnenkan...
echt een lastige situatie, maar ik zou de moed niet opgeven en gewoon even verder zoeken naar hoe het wel weer lekker is.

(trouwens: ik moet wel toegeven dat het bij ons de eerste paar keer na heel de droge periode in het begin ook niet simpel was, gewoon omdat het natuurlijk anders is, ook al mentaal...)

Ja, lepelhouding hier!
Ik ben allang blij dat ik nog zin heb zeg...
Het is even weg geweest, but i'm back!
Ik vind het wel af en toe een beetje gek.
Ben ik net klaargekomen voel ik een kind in mijn buik..."hoi!", hahaha!
Neem overal gewoon lekker de tijd voor, zorg dat je vochtig genoeg raakt.
Lijkt me wel vervelend als het echt pijnlijk blijft o.i.d.

Succes!
Natalie

Ik heb gewoon al weken helemaal geen zin.... Echt heel lullig, want dat had ik bij mijn eerdere zwangerschap ook.
Ach het komt over een half jaar wel weer...

groetjes Maris

ik had de eerste 3 maanden totaal geen behoefte aan sex, terwijl ik altijd een heel hoog libido gehalte had. Erger dan mijn vriend.
Nu is het wel weer terug gekomen maar merk wel dat het gevoeliger allemaal is.

hier begint het ook langzaam weer wat beter te worden, de eerste 3 maanden moest ik er echt niet aan denken... Het enige wat ik vervelend vind, is dat ik nadat ik een orgasme heb gehad, vaak een hare buik krijg, schijnt heel normaal te zijn, maar voelt niet echt prettig... maar ja ach dat moeten we er dan maar voor over hebben he?

Terug
Bovenaan