sex tijdens menstruatie..?

A

Anoniem

Guest
hoi..

kun je tijdens je menstruatie zwangerr raken..?
om precies te zijn op je 1ste ogs dag..?

alvast bedankt

gr tanja

Hallo,

tijdens de menstruatie kun je niet zwanger raken. meestal heb je je eisprong 14 voor je nieuwe menstruatie begint. pas dan ben je vruchtbaar en dat duurt ook maar een paar uur. dus kort maar krachtig: nee.

Mejon, 24 jaar (ronde 5 1ste kindje)

Hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap bleek ik tijdens de 1e echo bijna 2 weken verder te zijn dan we eerst dachten ( gewoon geteld vanaf de 1e dag van de laatste ongi).
Als je dan terug gaat rekenen, met ik dus zwanger zijn geraakt tijdens mijn menstruatie...
De verloskundige kon het ook niet echt verklaren, maar zei wel dat een eisprong op ieder moment van je cyclus kan hebben; dat verschilt per vrouw en ook per maand...

was ik weer..

even een voorbeeldje..!!

als 25 okt me 1ste dag laatste ogs was   (toen ook sex gehad)
en op 3 jan wees echo uit 10 wkn zwanger..!
dan tel ik 10 wkn terug maar dat is dan niet de bevruchtings datum..?
en  was de sex van 25 okt dus niet de vader..????

gr tanja

hoi tanja

ik wil me nergens mee bemoeien en als je het vervelend vind dat ik dit vraag hoef je niet te reageren; maarre heb je dan meedere sexpartners. ????
mayo

Hoi Tanja,

Als ik zo terug reken kom ik precies op 25 okt uit. Ik denk dus wel dat je van die keer zwanger bent geworden... (ben je nu dan zwanger van je slippertje, sorry als ik te brutaal ben?

oh nee toch niet, sorry hoor, ik raak er zelf ook van in de war. De 1e 2 weken tellen natuurlijk niet mee, dus de bevruchtingsdatum was ong 2 weken later, 8 november dus!

Terug
Bovenaan