Sex tijdens zwangerschap

Ik weet nog maar net dat ik ruim 6 weken zwanger ben en nu begint mijn vriend al met de vraag te gooien of dat sex tijdens zwangerschap slecht is voor de baby. Ik kan hem hier geen antwoord opgeven, want dit is mijn eerste zwangerschap. Het feit is wel dat ik er helemaal geen zin in heb, terwijl we voorheen daar absoluut geen problemen mee hadden.

Kan iemand mij misschien antwoord geven op deze misschien rare vraag?

Groetjes
 
Hoi anoniem,
Kan geen kwaad hoor! Zelfs niet als je daarna een beetje bloed. Maar ikzelf had de eerste paar maanden ook helemaal geen zin. En gek genoeg mijn vriend ook niet. Die vond het veel te eng.
Groetjes,
Kaatje.
 
Inderdaad Kaatje, je hebt gelijk. Kan geen kwaad omdat het eitje heel goed beschermd is en als je iets bloed verliest kan het ook geen kwaad (zei mijn vk) omdat je bloedvaatjes wat opgezet zijn en deze snel kappot gaan.
Ik heb geen zin in sex. Afegelopen weekend wel maar dat vonden we allebei heel eng...

Liefs Sas
 
Hoi, kan inderdaad geen kwaad.
Ik heb 1 kindje en toen ik zwanger was had ik periodes dat ik geen zin had en periodes dat ik juist wel zin had in sex.
Je kindje zit veilig, dus die merkt er niks van, julie hoeven dus nooit bang te zijn.
Pas als je vliezen zijn gebroken (op het eind van je zwangerschap) dan mag je geen sex meer hebben ivm infectie's.

Groetjes,
Prinses
 
Terug
Bovenaan