sex tijdens zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik kon zo gauw geen topic vinden over sex tijdens zwangerschap maar mijn vraag is eigenlijk een beetje een intieme!!. Mijn partner en ik weten niet zo goed hoe we moeten sexen want het "normale" zeg maar vinden we nu niet prettig meer. Aangezien wij dus weinig creatief zijn graag tips

Groetjes

Haai!

Bij mijn eerste zwangerschap durfde mijn man vaak niet bij mij naar binnen.... Was bang dat de baby door zijn toedoen kuiltjes in de wangen zou krijgen of zo, ahahahah!
sex is iets wat hij weer even moest "leren"...   Hij heeft me nooit pijn gedaan, in welk stadium van de zwangerschap we ook waren. Nu bij de tweede op komst denken we er niet eens meer over na, we vrijen gewoon op hetwelfde tempo verder, hahahaha!
Wel zijn we toen (nog) vindingrijker geworden als we al waren mbt het betere handen en voetenwerk... ( Dan zeg ik het netjes of niet???) Gewoon doen wat lekker is en lijkt, uitproberen en vooral lachen om jullie zelf! Veel plezier!!

-X- Marieke

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn eerste vooral in het begin geen zin had en later kwam dat wel weer. Wij hebben vrij lang nog sex kunnen hebben, totdat het voor mij niet meer goed voelde, ik voeld mij alleen nog maar buik en baby en niet meer geschikt voor sex (was toen 36 weken zwanger).

Nu heb ik  in het begin ook geen zin gehad, maar langzamerhand komt dit weer terug (ben nu 10 weken).

En inderdaad creatief van alles proberen wat je lekker vindt of niet. Het is wel grappig en vooral leuk om dat uit te zoeken!!

Succes het komt vast goed!

gr mama van MD

ja lijkt me als je hem weet te maken dat je ook verder kan sexen als je eenmaal zwanger bent haha (je hebt toch wel vaker eens getest wat lekker is hoe weet je anders wat lekker is) gewoon lekker proberen, jij bovenop, van opzij, gewoon een beetje lol hebben met elkaar OOK als het niet 1,2,3 lukt.

Ik moet zeggen dat normaal op mijn rug vind ik niet meer fijn (25 weken nu) al dat maagzuur en geen lucht kunnen krijgen, dus ik bovenop werkt voor mij prima MAAR mijn vriend vind het niets meer (niet zozeer mentaal) maar letterlijk is het daarbinnen niets (zoals hij zegt, er zit een knobbel in en dat is volgens hem niet zo fijn) wat ik dan wel weer jammer vind want juist nu heb ik er zin in, maareh genoeg als je beetje creatief met elkaar bent hoor! Gewoon lekker relax proberen en om jezelf kunnen lachen!

Haai

In het begin van mijn zwangerschap had ik totaal geen zin en durfde ook niet. Mijn man daarentegen had er totaal geen moeite mee en nog steeds niet. Ik was ook bang dat het pijn deed of misschien een miskraam zou opwekken. Dat is dus niet zo. Het wordt inderdaad wat moeilijker naarmate je buik groeit, maar bedenk dat je het altijd lekker hebt gevonden. Het is een stukje intimiteit van jullie samen. Gelukkig is mijn man altijd voorzichtig, maar eenmaal op gang, hebben we sex zoals altijd. En dan vergeet ik soms dat ik zwanger ben.... Probeer gewoon maar wat uit het kan ook heel leuk zijn en je voelt zelf wel wat het beste aanvoelt.

Veel plezier! groetjes marian

hier ook totaal geen zin. snap er niets van, maar dat schijnt op een gegeven moment wel weer goed te komen. vraag me alleen af na hoeveel weken.

Ik heb nu rond 18 week heel veel zin. Ik boven op is het prettigst. Het is van binnen nu extra gevoelig. Wel lekker dus!!!

Hoop dat het nog even zo blijft

groetjes Annegriet

Hallo,

Bij ons gaat het ook allemaal nog goed. Ik ben nu 30 weken, dus het tempo is er wel een beetje uit. Rollebollen gaat niet meer zo makkelijk, er zit toch een buik in de weg ;-).
Groetjes,
Janneke

Terug
Bovenaan