sex? wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Ik begrijp er niks meer van. ik kan totaal niet meer opgewonden worden. Voordat ik zwanger was, wel wekelijks sex maar nu?? het lukt me niet meer. heb helemaal geen zin. en als we het dan toch proberen kan ik haast niet ogewonden worden.. en tijdens de sex voelt het zo raar in mn buik.. is dit de baarmoeder of?? het voelt niet fijn en bevorderd helemaal niet om weer een keer te proberen dus stoppen we maar.. het voelt helemaal niet goed. komt de zin in sex weer terug? en kan ik wel weer opgewonden raken en dat gevoel in mn buik? heeft hier iemand ervaring mee?

groetjes arianne

Het kan inderdaad zo zijn dat je minder zin hebt in sex, er zijn veel meer vrouwen die daar "last" van hebben. De zin komt meestal vanzelf weer terug. Hoe lang ben je nu zwanger? Ik voel mij baarmoeder ook altijd als we sex hadden en nu zie je een hele bobbel waar ons Jippetje ligt hihi is wel raar eigenlijk.. Het is dus niets om je zorgen over te maken, doe het als het goed voelt en anders niet, praat er met je man/vriend over en dan komt het allemaal wel goed. Veel plezier in je zwangerschap xxx samantha

ik ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger. maar het is dus mn baarmoeder die ik voel maar het voelt niet prettig om er mee door te gaan. het zweet breekt me dan soms uit.. ik hoop wel dat de zin weer terug komt...

liefs arianne

Dan denk ik inderdaad dat het je baarmoeder is want dat had ik ook. De zin komt meestal wel weer terug hoor.  

Hoi Arianne,

Lastig hè? Voel je je ook een beetje schuldig tegenover je man/vriend? Helaas heb ik echt tot een week of 20 NEE geen polonaise aan mijn lijf!

Triest maar waar! Mijn man doet er gelukkig niet moeilijk over. Daarna komt het denk ik wel terug. Is volgens mij bij de meeste vrouwen zo!

Veel plezier met je zwangerschap!
Groetjes  Sandra
(24 wkn 6 dgn)

ja, voel me wel schuldig ja, tegenover mn vriend.. ik wil het zo graag anders maar kan gewoon echt neit opgewonden raken... tot een week of 20 duurt nog wel ff. ff afwachten dan maar en hopen dat ze zin wel weer terug komt..

xxx arianne

hoihoi,

Leuk hè typisch vrouwen......
Zwanger zijn en je ook nog schuldig voelen tegenover je vriend.....
Kan wel zeggen moet je niet doen, maar ehhh ik doe het zelf ook. hahahaha

lfs sandra

Terug
Bovenaan