sex

hallo ik zit toch wel met enige vragen
het volgende is aan de hand ik ben vorig jaar juli gestopt met de pil en nog steeds niet in verwachting mijn cyclus varieert van 31 dagen tot 35 dagen overigens de laatste 4 maanden netjes 31 dagen toen ik net gestopt was met de pil zijn we nog niet voor het echie gegaan in januari hebben we besloten om het te proberen.er is alleen 1 probleempje mijn vriend slikt antidepressiva en je begrijpt dat is dus een echte lustkiller als we het 2keer doen per maand is het veel we hebben er ook wel veel over gepraat en lees ook veel dat als je 3 keer per week gemeenschap zou hebben dat je dan de meeste kans zou hebben nou toen ik dat zei was het liever niet (heeft delaatste tijd niet echt behoefte aan sex)toch willen we beiden wel een kind dat is het niet dat hij niet wil,hij zegt het moet wel natuurlijk gebeuren maar op deze manier gaat het volgens mij nog wel 2 jaar duren en ik moet zeggen dat ik eigenlijks moelijk aan nog iets anders kan denken daar komt bij dat hij veel weg is nacht's heeft altijd nachtdienst als hij moet werken.mijn vraag is daarom ook hoe vergroten wij onze kansen kunnen we hiermee naar een huisarts lijkt mij ook wel iets van (onvruchtbaarheid)of als iemand hier ook mee te maken heeft of gehad hoe hebben jullie dat opgelost
groetjes onzeker
 
Ik wil mij niet uitspreken over jullie situatie maar is het wel aangewezen om überhaubt aan een kindje te beginnen als je vriend depressief is?

Als je niet veel sex wilt/kunt hebben en toch wilt zwanger raken dan is het misschien aangewezen om ovulatietesten te gebruiken, die 'vertellen' je dan wanneer je eisprong is en dan kan je op die momenten 2 maal sexen bijvoorbeeld.
 
hoi hoi ik ben het wel met anoniem eens,is het dan wel verstandig om aan een kindje te beginnen?maar je zou inderdaad ovulatietesten kunnen kopen,want 2 keer per maand is niet veel,en praat erover met je vriend en probeer een oplossing te vinden veel sucses gr manuela
 
Onzin om niet aan kinderen te beginnen als de 1 niet helemaal lekker in zijn vel zit. Ik lees hier ook geregeld vragen van vrouwen die aan die medicijnen zitten en dan wordt deze suggestie ook niet geopperd.

Wie weet is het wel een lichte vorm, of een vorm waarmee je met medicatie een hartstikke leuk leven kunt hebben. Zou je daarom niet aan kinderen moeten beginnen?

Een kennis van ons is ook al jaren aan die medicijnen, maar zolang ze de medicijnen gebruikt is er niks aan de hand. Ze heeft 2 prachtige kinderen en heeft (dankzij de medicijnen) een leuk leven.

Ik denk wel dat als je vriend echt aan kinderen wil beginnen hij zijn niet zin in sex toch even aan de kant moet zetten en zich 2 of 3 dagen in de maand moet opofferen voor het goede doel. Jij als vrouw zijnde moet je 9 maanden opofferen, dus wat zijn nou die paar dagen?

Anders zou je inderdaad je cyclus in kaart moeten gaan brengen (tempen of ovulatietesten) zodat je precies weet wanneer je moet sexen. Zo kan je het beperken tot 2 of 3 keer per week en is hij ook gelukkig toch?

Heel veel succes hiermee en ik hoop dat jullie er uit komen.
 
Mijn vriend heeft ook een lager libido dan ik, en zin maken lukt niet altijd bij hem. Ik weet dus wat het is. Gewoon blijven proberen, maar niet te veel over praten, want dat remt hem weer.

Sterkte ermee!
martine
 
Probeer de 2 x in de maand tussen dag 17 en 21 van je cyclus te laten vallen. Dan is je vruchtbare periode toch?
Succes, hoop voor je dat het toch gauw gaat lukken.
 
Terug
Bovenaan