sex

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,ik heb een vraag,ik weet niet of meer meiden hiermee te kampen hebben.maar als ik in mijn vruchtbare dagen zit,heb ik heel veel zin,maar de laatste maanden.[door de problemen denk ik ]wil mijn vriend niet elke dag,dat hoeft voor mij ook niet,maar ik heb wel zoiets van,als ik vruchtbaar ben wil ik daar toch gebruik van maken,hebben meer meiden hiermee te maken?gr manuela

Hoi Hoi.

Ja da's bij ons ook wel eens een punt. Ik kan mij zelf makkelijker oppeppen om en klusje te doen dan hij. Vind ik ook wel logisch maar het is toch steeds weer een teleurstelling. Hij is altijd erg laat thuis van z'n werk en vaak te moe. tevens lijkt het wel of we iedere maand iets hebben tijdens onze week. Een zieke dochter of wij ziek of een andere tegenslag. Ik heb nu volgende week een afspraak bij de gynaecoloog,want het jaar gaat mij nu echt te lang duren. Succes,XXX

Hoi Manuela,

Ik zit ook met hetzelfde probleem. We klussen wel. Maar als het de beste dag van de maand is kan hij niet. En het is misschien gemeen van me. Maar dan ben ik echt wel een beetje boos in mijnzelf. Dan heb ik zoiets van. Als we nou even er goed voor gaan, en het zou raak zijn. Kunnen we sexen omdat we er zin in hebben, en niet omdat het moet. Nu ik 5 dagen eerder ongi was dan ik had verwacht. Zei hij dat we er nu echt voor gaan. Maar ik heb mijn twijfels erover.
Dus je bent denk echt niet de enige.
Liefs Nance

Herkenning alom. Als mijn ongi net voorbij is heeft meneer veel zin en op het moment supreme is er altijd wat. Hij heeft geen zin, er is er een van ons ziek of zoals nu: ik heb net een kies laten trekken waar ik beroerd van ben. Dan pep ik mezelf op om ervoor te gaan en heeft hij geen zin en laat dat duidelijk merken. En aangezien ik weinig zin heb om hem bijkans te verkrachten, word ik dan boos en hebben we mot.
Vaak blijkt achteraf dat de vruchtbare dagen iets eerder of later waren en hebben we dus voor niks zo gehannest.
Dus dit jaar is mijn voornemen: seksen als we beiden zin hebben en anders niet!

Ik ben dan ook soms erg boos en heb de kelere in hihiihihih,en dan krijgen we wel eens mot erom,nou gelukkig ben ik nie tde enige,maar hij zegt altijd dat hij graag een kindje wilt,maar dan heb zoiets van doe er dan ook wat voor.dames sucses en zal voor jullie duimen gr manuela

Hoi Manuela,

Ik heb daar niet zo heel veel last van; mijn mannetje wil zich best 'opofferen'. Een enkele keer lukt het niet om klaar te komen, maar daar maak ik natuurlijk helemaal geen punt van (al baal ik dan wel) want ik wil hem niet verder onder druk zetten.

Het punt bij is alleen dat ik heel goed zin kan maken als ik weet dat ik rond de ovulatie zit. Maar als het geweest is, kan ik het vaak niet opbrengen. En dat is wel heel slecht van mij, want het is natuurlijk wel geven en nemen in een relatie. Meestal weten we daar wel een mouw aan te passen gelukkig. En ik merk ook wel sterk dat ik ook werkelijk meer zin in seks heb rond mijn ovulatie.

Maar ik snap je frustratie helemaal! Eigenlijk zou het beter zijn als je helemaal niet zou weten wanneer je vruchtbare dagen zijn, dan kun je er ook niet mee bezig zijn... Maar ja, we weten al veel te veel met z'n allen.

Succes!

Inge

Hoi Manuela,
Ik herken het verhaal maar al te goed. Ook zal je hem de schuld geven als de rode duivel weer verschijnt. Ik ben zelf nu 13 weken zwanger nadat we 7 maanden zijn bezig geweest. Ik ben een tijd van het forum weggebleven omdat ik met niks anders bezig was.... Via babybrabbel was ik altijd bezig met schema's... Nu ik het een kleine tip maar bij ons heeft het gewerkt. @ dagen voor je ei-sprong ben je het vruchtbaarst. Zorg er voor dat je dus niet 3 dagen daarvoor sex hebt. Stel het uit ook al heb je nog zo een zin, gewoon zeggen dat je geen zin heb. Een man afwijzen en na 2 dagen wel willen vrijen dat werkt toch.. Ook heb ik na het vrijen altijd een kussen onder mijn billen gelegd, en ervoor gezorgd dat ik voor het vrijen naar de wc was geweest zodat ik in bed kon blijven liggen... Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Veel liefs

Terug
Bovenaan