sex

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat als je zwanger wilt worden,en je partner niet vaak sex wilt?
Heeft iemand datzelfde probleem?
Want van 1 keer in de maand wil het niet echt lukken en ik wordt er een beetje moedeloos van.
We zijn nu bijna een jaar bezig en ik vindt het steeds vervelender worden.
Heeft iemand tips?
Alvast bedankt voor de reactie.

Hoi Patries,

Jeetje wat vervelend zeg..
Ik moet zeggen dat wij, voordat we echt begonnen met klussen, soms ook maar 1 x per maand seks hadden. Maar dat lag aan ons beiden.

Nu we voor het echt bezig zijn, klussen we ook alleen maar op de dagen dat ik vruchtbaar ben. De eerste ronde hebben we het vaker gedaan en dat legde zo'n last op mijn vriend's schouders dat de seks niet meer ging. Tsja, en dan ben je pas echt ver van huis.. hihi!

maar om even op jouw vraag terug te komen, wat wij soms wel eens doen is een leuke dvd opzetten om ''in de stemming'' te komen.. terwijl we normaal echt zoiets niet zouden doen.. maar in dit geval helpt het prima!! dus.. misschien een tip? en als je die dvd niet bij de videotheek wil huren, kun je er ook een kopen (discreet) via drogisterij.net.
hopelijk heb je er wat aan en sterkte!

hoi Patries,

wij hebben dat probleem niet maar we doen het ook niet om de dag of zo wat je vaak leest.
wel een vervelend probleem, tja ik weet eigenlijk ook niet wat ik ervan moet zeggen.
ik probeer er wel voor te zorgen dat als we vrijen dat ik dan niet te veel met het zwanger worden bezig ben, want je moet er wel van genieten als je het doet, vaak hoor je dat vrouwen al een tijdje bewust bezig zijn en het niet lukt en dan denken ze nou laat maar zitten en dan zijn ze zwanger.
nou ja nu wijk ik van het onderwerp af,
in ieder geval  probeer hem af en toe te verrassen, sexy lingerie, of hem overvallen als hij thuis komt, ofzo.

nou ja in ieder geval veel succes.

oh ja, wat wel een plus is, is dat als je dan vrijt dan is het vaak wel een grote lading zaadjes, dat is wel weer positief.

groetjes NAthalie.

Ik weet dat het in ons geval anders is omdat wij nog niet zo lang bezig zijn, maar toch denk ik dat ik wel een tip heb.

Mijn vriend en ik vrijen omdat we het leuk vinden, dat we zwanger willlen worden en dat ook nog eens mogelijk gemaakt kan worden door iets wat we leuk vinden en met plezier doen is mooi meegenomen.

Er is wel eens een tijdje geweest dat mijn vriend meer zin had dan ik en dan vreeen we ergens anders, andere houding of deden we spellen. Het voordeel is dat je dan veel minder bezig bent met zwanger zijn omdat je allemaal 'nieuwe' dingen doet.

Wij hebben wel eens rollenspellen gedaan en een spel met een dobbelsteen ieder geval was dan een opdracht. Als je vrijen meer ziet als een leuke bezigheid in plaatst van een manier om zwanger te worden gaan jullie het vast veel leuker vinden.

Oh en om dan nog even te reageren op het berichtje hiervoor, het is niet een voordeel dat als je minder vrijt dat er dan meer zaad vrij komt, want dat zaad is dan niet meer van een goede kwaliteit. Het zaad is op zijn best als het in ieder geval om de 3 dagen wordt 'ververst'

Yvonne

Terug
Bovenaan