sex

hallo, misschien een raar vraagje aan de hoogzwangeren. Missen jullie de sex? wij kunnen het al een tijdje niet meer doen omdat ik bekkeninstabiliteit heb en heel veel pijn. Af en toe rommelen we nog wel wat maar het is allemaal heel onhandig en helemaal niet meer opwindend.

Ook al weet in dat het tijdelijk is, ik mis de intimiteit van het vrijen, even helemaal dicht bij elkaar zijn. het is wel een beetje gezeur ik weet t. We knuffelen wel maar zijn er meer zoals ik?

groetjes Annette 35 weken
 
Hoi Annette,

Ik ben nu 26 weken maar wij doen 'het' al bijna niet meer sinds een week of 8 (als niet langer). Ik heb vorig jaar een operatie gehad waarvan ik aan de binnenkant van mijn vagina een litteken heb wat best pijnlijk is sinds ik zwanger ben. Wat jij ook zegt, we proberen soms wel maar het gaat onhandig en opwindend is het niet. Ik mis het wel en hij ook, maar het is niet anders. Mijn grootste angst is dat de pijn die ik nu ondervind niet weggaat na de bevalling. Maar volgens de gyn zou het dan beter moeten gaan. Ik hoop het maar........

groetjes, Jane
 
Hoi Annette, alleen de eerste 3 maanden hebben wij niet zoveel sex gehad, maar ben nu 36 weken en wij hebben nog bijna elke dag sex. We missen wel allebei het 'gemak', want met die mega-dikke buik en alles wat veel moeilijker gaat lukt het toch niet helemaal naar wens.
Ik heb gelukkig geen pijn zoals jij, maar toch is het niet helemaal je-van-het!! Het is een beetje aanklungelen,
maar heb goede hoop als de baby eenmaal ter wereld is. Dan halen we de schade wel in, hihi. Dus misschien een troost:
ook al hebben wij wel vaak sex, we missen het oude vertouwde ook, het is voor ons niet echt hetzelfde.
Veel succes voor na de bevalling zou ik maar zeggen!!

Groetjes van Miriam
 
Hoi, bij ons is het allemaal gewoon doorgegaan hoor. Het is alleen wat Miriam ook zegt, het gemak is weg. Je zoekt naar andere mogelijkheden. Maar ja, we hebben dan ook een redelijk ideale zwangerschap. Nu bijna 35 weken.
We maken er wel eens geintjes over dat de kleine straks na zijn geboorte zal zeggen dat ie dat gepor op zijn hoofd niet fijn vond.
Hou nog even vol meid, straks kan je weer lekker knus dicht bij elkaar zijn.
Groetjes
Audrey
 
Terug
Bovenaan