sex

Hoi dames,
Ik heb even een vraag, ik ben nu 20 weken zwanger en mijn buik gaat al behoorlijk in de weg zitten. Wij vrijen altijd gewoon doodnormaal in de missionarishouding. Dat komt omdat ik altijd veel pijn heb tijden het vrijen. Ik heb het idee dat ik tijdens dit standje wat meer grip op de penis van mijn man heb. Het stoten doet namelijk veel pijn. Tegen mijn baarmoedermond.
Hoe vrijen jullie en herkent iemand mijn verhaal? Ook voordat ik zwanger wilde worden was sex al een probleem voor mij. We deden het 1 keer in de 2 maanden! Nu ik zwanger ben voel ik me erg sexy en het lijkt wel of ik vochtiger ben, dus nu is het 1 keer per 2 weken. Mijn man is apetrots!
Goed, ik hoop op wat reacties.

bedankt, Elke.
 
Ook in andere posities kun je door met je bekken te kantelen bepalen hoe diep je partner naar binnen komt. Dan kun je pijn voorkomen!
En als je nu vochtiger bent dan anders, is het misschien een idee om voor na je zwangerschap eens glijmiddel te kopen (dat kun je ook 'discreet' via de post bestellen) en te gebruiken.

Wij hebben geen seksproblemen; door vermoeidheid heb ik iets minder vaak zin (ben nu 35 weken) maar we doen het nog zeker 2 x per week, vooral in het weekeinde (dan hebben we wat minder haast dan we door de week zouden hebben). Diverse posities zijn nog haalbaar, gewoon uitproberen zou ik zeggen!
 
Als je het maar 1 keer in de 2 maanden deed dan heb je wel enorm geluk gehad dat je zwanger bent geworden.........

Ik heb zelf ook last van pijn bij het vrijen na een operatie. Gelukkig was het bij mij wel goed te doen en ging twee keer in de week nog wel (alleen geen twee dagen achter elkaar, dat deed teveel pijn). Bij ons is het nu minder want ik heb nu veel meer pijn dan voor de zwangerschap (we doen het soms gewoon weken niet en wagen dan voorzichtig een poging). Volgens de gyn komt dat door de invloed van hormonen en zal het straks weer ' normaal' worden (voor zover het dan normaal was).

groetjes, Jane
 
Hoi Jane, bedankt voor je reactie, ik ken mijn cyclus heel erg goed dus we hebben op het juiste moment een poging gedaan, en er niet teveel mee bezig zijn. Waarom zou ik om de dag klussen als je niet vruchtbaar bent?
Wij zijn nu erg blij, ik vind het alleen wel jammer dat er wel heel erg weinig reacties komen........... is dit onderwerp taboe?

Liefs Elke.
 
hoi elke.
nee dit onderwerp is helemaal niet taboe. tenminste wat mij betreft niet..
maaarree wat was je vraag ook al weer?hihi
oja: nou eehh...ik vind als ik bovenop zit het fijnste, dat doet me nu het minste pijn. en ik vraag ook of ie wat minder hard wil stoten! verder heb ik niet zoveel last, ja we gebruiken wel eens glijmiddel jah...ik hoop eigenlijk dat dat niet schadelijk is achteraf gezien...
verder heb ik eigenlijk geen advies voor je, maar ik zou eens wat anders gaan proberen dan gewoon missionaris (das ook zo saai altijd he?)
of ga zeg maar lepeltje lepeltje liggen (hij achter).
tja...gebruik je fantasie meis.
liefs van sandy enne....veel plezier hihi
 
Hoi Sandy, bedankt nog voor je reactie, tja, ik heb fantasie genoeg, maar mijn probleem is dat ik bang ben voor pijn. Snap je?

Lepeltje lepeltje heb ik nog nooit gedaan, natuurlijk weet ik wel hoe het moet................ Zou dat geen pijn doen? En heb jij ervaring met op z'n hondjes? Ik hoop snel wat meer te lezen van, je, toch wat meer uitleg erbij. Met mijn fantasie is niets mis.

Groetjes Elke.
 
Lepeltje-lepeltje is normaal gezien één van mijn favorieten amar ik merk dat dat om de een of andere reden steeds pijnlijk wordt nu ik zwanger ben. Dat moet je zelf maar proberen. Missionarishouding gaat absoluut niet meer maar ik merk wel dat ik, ondanks mijn enorme buik, nog steeds probleemloos bovenop kan. Dan heb je zelf ook veel meer controle over hoe diep hij gaat, dus misschien is dat iets voor jou. Veel plezier en laat het nog eens weten als je nieuwe dingen ontdekt.
 
Terug
Bovenaan