sex

hoi meiden
mijn vriend voelde vorige week ook de kleine bewegen maar sindsdien heeft ie geen zin meer om te vrijen
hoe hebben jullie dit en jullie mannen
liefs ik
 
Hoi,
Had mijn man in het begin ook, maar ik heb hem ervan kunnen overtuigen dat de baby heel goed beschermd ligt en dat ie er geen last van heeft als pap en mam vrijen. Nu ben ik inmiddels 37 weken zwanger en gaat nog steeds prima. groetjes
 
Hoi Mijn vriend krijgt steeds minder lust nu de zwangerschap steeds zichbaarder wordt. Hij is heel voorzichtig met me en ik laat het maar zo. Ik heb op zcih wel zin om te vrijen maar het aantal standjes is nu erg beperkt en ik ben heel vaak moe.
 
mij man heeft vanaf het begin het idee al niet echt wat gevonden tot de 4 maand is het mij gelukt om nog wel wat te doen maar daarna wou hij het echt niet meer.
alleen al idee dat hij de kleine wat kon aandoen...
maar goed hij heeft zo iets van we wachten wel tot straks alles weer achter de rug is.
zelf ben ik nu gewoon te moe om wat te proberen want hoef nog maar goed een maandje..

groetejs en succes verder
 
ben nu 38 weken en 3dagen zwanger en het is nog steeds heerlijk om te vrijen!!!
gewoon op zoek gaan naar andere standjes en voorzichtig aan doen als je last krijgt...
kriebelen, kroelen enz enz vind iedereen toch lekker???!!
gewoon doen, kan helemaal geen kwaad!!
maar als je echt geen zin hebt, dan ook niet doen hoor, het is tenslotte jou lichaam!!!! jij moet er ook plezier aan beleven!!
 
Mijn man heeft er geen moeite mee, maar ik zelf! Niet psychisch, maar gewoon fysiek, ik voel het gewicht in min buik echt "hangen" en dat beperkt gewoon, ik voel me totaal niet sexy! Ik doe het nog wel, maar minder en met veel minder plezier. Komt wel weer goed!
 
Mijn man heeft er ook geen zin meer in! In t begin wiat ik niet wat er aan de hand was, dus ik voelde me heel erg afgewezen.Uiteindelijk hebben we erover gesproken. Ik ben nu 30 weken en we doen t nog steeds niet, maar wel andere dingen. Soms heb ik t er best moeilijk mee, want ik heb wel zin. En als we t eerst 5 x in de week deden en nu niets meer dan is dat best een domper.
 
Terug
Bovenaan