Sex?

Zijn er meer meiden die al een aantal maanden geen sex meer hebben gehad?
Ik heb er gewoon geen behoeft aan, en ben vaak erg moe 's avonds doordat ik in een drukke periode zit.
Hebben sommige van jullie dit ook?
Ik ga er vanuit dat het straks allemaal weer terug komt.

liefs
xxx
 
hoi,

heb in de tweede maand voor de laatste keer gesekst. verder weinig zin en weinig tijd (veel te doen en dat werkt bij mij sowieso niet zo heel goed).
ik voel me wel schuldig want aan 'alternatieven' moet ik vaak ook niet denken. in elk geval wil ik zelf nu pas weer een beetje meer aangeraakt worden (ben nu richting 37 wk). ik vind het wel een beetje egoistisch van mezelf, maar goed het zal wel terugkomen en anders wordt t een relatietherapietje want we hebben wel vaker dat we lang niet vrijen. vindt hij niet zo leuk. ik ook niet, maar minder erg dan hij.

 
Ja, wij hebben ook al geruime tijd niet meer echt sex gehad. Vinden we allebei namelijk toch niet echt gepast, met zo'n klein mensje in mijn buik. Wel veel lichamelijk contact en ook wel 'alternatieven'. We lijden er tot nu toe dus niet echt onder, maar het zal wel fijn zijn als we weer eens all the way "kunnen".
 
Ik vind er helemaal niks meer aan. Ik vond het altijd heel leuk en was er altijd voor in, maar nu gewoon geen zin meer. Ook in de alternatieven heb ik niet veel zin, maarja soms dan zet ik me daar over heen. MIjn vriend begrijpt het gelukkig allemaal wel en doet er verder ook niet moeilijk over, als er afentoe maar wat alternatiefs gebeurt.

Zelf heb ik helemaal geen zin in gefriemel aan mijn lijf, mijn vagina doet pijn (heeft te maken met een litteken wat onder invloed van de zwangerschap enorm overgevoelig is), ik ben log, mijn borsten zijn te gevoelig en dan ligt ons kindje nog vrolijk te draaien in de buik, kortom, ik moet er niet aan denken.

Ik zal wel blij zijn als het straks allemaal weer een beetje normal functioneert en ik weer kan genieten van sex, ook voor mijn vriend, ik vind het toch zo zielig voor hem.

groetjes, Jane
 
ik persoonlijk vindt dus dit altijd erg egoistisch van mannen ik vind dat ze het gewoon moeten accepteren hij heeft tenslotten zijn zaad ook los gelaten om het zo maar te zeggen en vind als een vrouw er geen zin in heeft dit ook niet tegen haar zin in moet doen... uiteraard zijn er alternatieven maar dit doe je vaak voor hem dan voor jezelf en vind dat persoonlijk ook een beetje gedwongen sex en dat is natuurlijk niet bevordelijk voor het kindje....
alhoewel er ook vrouwen zijn die gewoon sex hebben met hun man die juist dus erge zin hebben en dus ook weer het tegenovergestelde...
maar goed het blijt tenslotten ieder zijn eigen keuze maar ik vindt nogmaals hij laat om het zo maar te noemen ook zijn zaad los dus tja wij moeten zeg maar 9 maanden zweten en ploeteren laat hun ook maar wat voelen.
liefs mij
 
Mijn man heeft er geen problemen mee dat het nu allemaal wat minder is, en ik ga er ook vanuit dat dat wel goed komt.
Hij laat zich gewoon leiden door wat ik aangeef wel of niet te willen, en vreemd genoeg wisselt dat nogal gedurende mijn zwangerschap. Er zijn weken en zelfs maanden geweest dat ik niet aan seks moest denken, maar er waren ook perioden dat ik er juist heel veel behoefte aan had (dat vond hij dan ook weer niet erg, de schat!)

Ik vind niet zoals bovenstaande anoniem dat hij "ook maar wat moet voelen", we hebben tenslotte samen voor dit kindje gekozen, maar ik vind wel dat seks iets is wat je met z'n tweeën doet en dan moet je er ook met z'n tweeën plezier aan kunnen beleven. Als één van beiden dus niet wil (er zijn ook mannen die zo'n baby "erbij" maar niets vinden) dan dus maar even niet.
 
de verhalen dat vrouwen die zwanger zijn juist veel meer zin in sex hebben, is volgens mij zwaar overtrokken. Ik denk als iedereen eerlijk is, dat de sex even niet (meer) hoeft tijdens de zwangerschap.
schaam je niet hoor.
 
Hallo dames,

Even een tegenberichtje hoor! Ik kan me heel goed voorstellen dat sommige van jullie niet meer (zoveel) zin in sex hebben, maar de opmerking dat anderen meer zin in sex hebben zwaar overtrokken is, slaat natuurlijk ook weer nergens op!

Ik was in begin wat voorzichtiger met de sex (mede omdat er een keer een haarvaatje tijdens de daad was gesprongen, waar ik erg van ben geschrokken). Maar na twee weken voorzichtig aan is dat ook weer goed gekomen. Nu hebben we weer regelmatig sex (vergelijkbaar met voorheen) en we genieten er allebei van.

Ik wil niet meteen zeggen dat ik veeeeel meer zin heb als voor mijn zwangerschap, maar zeker ook niet minder.
Mijn orgasmes zijn lekkerder en het idee dat ik met een orgasme mijn kindje alleen maar een lekkere omhelzing geef, vind ik ook helemaal geen nare gedachte!
Het enige is, dat mijn buik nu langzamerhand in de weg gaat zitten, dus zijn we overgestapt op andere standjes!

Ik wens jullie allemaal veel succes in de zwangerschap en geniet ervan!

NB. Ik doe het even anoniem, aangezien er bekenden van mij en mijn partner op het forum komen
 
Terug
Bovenaan