sex

hoi allemaal
ik zit best wel met iets waar mee ik niet weet wat ik er mee moet doen en dat is namelijk het volgende vind het dus eng om sex te hebben ik weet wel dat het kan maar zijn er meerdere meiden die dit hebben?? en hoe gaan julluie ermee om want ja voel me dus toch wel een beetje lulliog tegenover me man!
greets mij
 
Je moet niet bang zijn je kan gewoon nog sex hebben. Doe gewoon waar jezelf goed bij voel. Doe het rustig en geniet er gewoon van. Mijn vriend is juist erg bang om mij pijn te doen wat ook erg frustrerend kan zijn. Maar als je niet wil voel je niet lullig het is jouw lijf.
 
Het lijkt wel of de wereld alleen maar om sex draait.Je man kan toch wel even zonder.Hij zal het gerust begrijpen dat jij het eng vind.Als je relatie stabiel is dan houden jullie het zonder sex ook wel even uit.Mijn man heeft er in elk geval alle begrip voor, een man met karakter dus.

Sterkte en maak je niet te druk
 
Ik ken dat wel hoor :), ik ben namelijk nogal gevoelig voor blaasontstekingen, en nu ben ik natuurlijk erg bang een te krijgen dankzij sex. Maar gelukkig heeft mijn liefje hier alle begrip voor en wacht rustig af tot ik me er goed bij voel.

Meis gewoon doen wat voor jou goed voelt hoor, en kroelen kan ook erg lekker zijn :)


Voor de anoniem boven mij, moet je nou zo agresief reageren, wat een conclusie getrek zeg!! je hebt in dat korte stukje twee foute conclusies getrokken.

A nee de wereld draait niet om sex, maar het kan je wel dwars zitten. (mag je dan nergens mee zitten??)

B Er is niets gezegd geworden over onstabiele relaties en mannen zonder karakter. Zij voelt zich misschien rot maar heeft niets negatiefs over haar man vermeld hoor.

 
Ik heb nieuws voor jullie...de wereld draait WEL om sex.

Een heel groot deel van de mannen die een zwangere vrouw hebben gaan vreemd omdat ze te kort komen. Mannen zitten nu eenmaal anders in elkaar dan vrouwen en ze kunnen nog zo vaak zeggen dat ze het niet erg vinden om geen sex te hebben, de praktijk wijst vaak anders uit...
 
Gelukkig vond niet alleen ik maar ook mijn man het eng om sex te hebben vanaf het moment dat we wisten dat ik zwanger was. We knuffelen en zoenen nu heel veel.

Liefs
Lot
 
even duidelijk..
mijn man doet dus alles voor me en heeft absoluut ook begrip voor mij noem even een voorbeeld ben misbruikt geweest en hij heeft heel heel lang moeten wachten voordat hij dus aan mijn lichaam mocht komen dit dus ter verduidelijking....
maar vind het gewoon eng om te vrijen inv ja miskraam ik weet wel dat dat niet kan maar toch het zit er toch en ja als het gebeurt gebeurt het toch wel dat weet ik mar al te goed...
en echt niet alle mannen zijn niet zo die van mij iniedergeval niet....
maar goed toch bedankt voor de antwoorden ik wil gewoon mijn man ook lief hebben elkaar voelen zoals we altijd deden maar ja even die angst he maar goed wellicht lukt het idd ook met knuffelen etc etc en dan ben je vanzelf meschien onspannen om ja het tot de daad te brengen zullen we maar zeggen..
bedankt meiden...
 
Ik moet er nu ook even niks van weten. Niet alleen omdat het eng is, maar ook omdat ik regelmatig me niet lekker voel. + m'n borsten staan op klappen dus daar mag hij ook niet aan komen. Zelf vindt hij het ook eng. Bang dat 'ie de kleine beschadigd. Ook al weten we beiden dat dit niet kan.

Maar... er zijn nog meer "pleziertjes" in de slaapkamer dan het "wippen" zelf om het zo maar te noemen. Zo lossen wij dat dus op. Knuffelen en strelen is er bijv. 1 van. Als je elkaar maar de aandacht blijft geven... Je merkt vanzelf wel wanneer je er weer wel klaar voor bent. Vergeet niet er over te praten met je man.

Succes...
 
Terug
Bovenaan