sex????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb een vraagje......sinds ik zwanger ben (nu 3 maanden)ontweek mn vriend me als ik hem wilde verleiden,maar vanmorgen was ik het zat en vroeg wat er aan de hand was toen kwam het hoge woord er uit...hij vindhet een eng idee dat ik zwanger ben en dat we dan gaan vrijen verder gaat het gewoon goed tussen ons
zijn er nog meer meiden die dit mee maken ik ben namelijk wel benieuwd
alvast bedabnkt ik hoop gauw wat te horen van jullie

xxxxx reza

hey Reza,

Ik herken het wel hoor. Je moet er met hem over praten, uitleggen dat het geen kwaad kan. Mijn vriend had het ook in het begin. Maar het gaat nu steeds beter.

Sterkte

groetjes Pien

Hoi Reza,

Het enige advies wat ik je kan geven is er idd over te praten met je vriend.
Mijn man heeft er in het begin ook moeite mee gehad, op het moment dat ik ook maar iets van een poging ondernam, schoof hij weg en wilde hij er niet aan beginnen! Ik heb hem toen uitgelegd dat de baby heel diep weg in mijn baarmoeder ligt en beschermd is door de vliezen en dat hij/zij er helemaal niets van  zal voelen, hooguit dat het merkt dat je een orgasme krijgt en daarop reageert..

Hoe verder je komt in je zwangerschap, hoe dikker die buik is en hoe meer die de sex in de weg zit...ik kan nu zelf ook minder genieten van de sex, gelukkig blijft er genoeg te knuffelen over en de sex...die komt na de bevalling wel weer!!

Groetjes Odette(38+4)

Hai,
Mijn man en ik hebben allebei zo iets van van ons hoeft het voorlopig niet. Niet om de angst want we weten heus wel dat het geen kwaad kan. Mijn vorige zwangerschap hebben we ook geen sex gehad (bijna een jaar niet omdat ik na mijn bevalling maar bleef bloeden, soort van eeuwig ongesteld) Maar goed dan hebben we al weer lang en breed ingehaald. En ach we zitten er dus allebei niet mee. We zijn van plan om nog jaren en jaren bij elkaarte blijven dus af en toe een jaartje geen sex vanwege een zwangerschap maakt voor ons niet uit.
Groetjes Lillian

Hoi Reza,

Geluukig had mijn vriend dat niet. Wij hebben de eerste 4 maanden nog net zo door gevreeen. Maar daarna werd ik al snel dik en vond hij het niet lekker meer. Hij zei dat het heel anders voelde in mij. Ook voor mij voelde het op een of anderde manier anders. Vanaf toen tot aan de bevalling hebben we misschien nog 3 x gemeenschap gehad, ja geprobeerd maar dat lukte niet. We hebben on op een andere manier vermaakt, hand en span diensten, haha. Ik kon heel snel klaarkomen in mijn zwangerschap dus daar heb ik wel van genoten.
Dus wat ik mee wil geven, zolang het nog kan, geniet er dan van!!
Ik keek erg uit naar na de bevalling zodat we weer sex konden hebben, maar door mijn posnatale depressie zit onze relatie nog steeds niet lekker. Daar baal ik ernorm van.

Probeer hem ervan te overtuigen dat het echt helemaal geen kwaad kan, heb het er desnoods over bij de vk.

Succes,Ris

Hoi,

Sex, wat was dat ook al weer? Heb ook een man die het vanaf het begin een raar idee vindt en waarbij sinds de duidelijke groei van de buik ook iets blokkeert zeg maar.
Nou heb ik dus ineens meer zin, dus dat is jammer maar helaas.
Idd een beetje creatief oplossen dus...

we halen de schade wel weer in

groetjes, Marnie

Tja mijn verhaal is toch weer een beetje anders. Sinds ik weet dat ik zwanger ben hebben wij ook geen sex meer gehad. Mijn man wil erg graag , maar ik ben de laatste weken steeds  of misselijk  of moe, zodat ik me niet meer echt een aantrekkelijke vrouw kan voelen.
Ik heb er alle hoop op dat ik me over een paar weekjes weer beter zal voelen. Mijn man kwam zelfs al met een boekje van zijn werk aan (hij is arts) waar allemaal standjes in stonden voor zelfs hoogzwangere vrouwen!
Het is bij ons geen zwaar beladen onderwerp, we kunnen er gelukkig wel goed over praten en lachen er maar wat om.

groeten Elke

hoi meiden

Bedankt voor jullie reacties,
ben blij dat we niet de enigste zijn

groetjes xxx reza

Terug
Bovenaan