sex ?

Hallo allemaal,

Ik vind het een beetje genant om te vragen maar hoe staat het met de sex bij jullie? Mijn baby is nu bijna 4 maanden maar ik heb nog steeds geen zin. Tijdens de zwangerschap was het ook al niet veel soeps maar ik had verwacht dat het nu ondertussen wel weer goed zou zijn.
Ik ben natuurlijk best vaak moe maar zooo moe nou ook weer niet. Zou door de bv nog teveel hormonen in mijn lijf zitten en de boel verpesten. Dit is niet echt bevordelijk voor mijn relatie. Mijn vriend is best begrijpelijk maar ik merk dat hij zich wel  irriteert.
Hoe ervaren jullie dit?

gr. Petra
 
hoi petra,
Ik heb nu ook minder zin dan voordat de baby er was hoor, maar het loopt denk ik wel los. Je moet je er niet te druk over maken denk ik. En ik denk dat je man/vriend er gewoon maar mee moet leven! Sja hij is geen 9 maanden zwanger geweest dus die heeft makkelijk praten!
Ik moet zeggen dat er ook minder tijd is voor elkaar en dat vind ik ook wel minder.... Je bent zo bezig met de  baby dat je elkaar niet moet vergeten!

Succes en geniet van je kindje!
Loes
 
Hoi hoi. Nou ik (of wij eigenlijk haha) kennen je probleem helemaal!!!!! Mijn jongste is ondertussen 7 maanden en als "het" sinds de bevalling 3 x is gebeurt dan is het veel..
Ik geef zelf ook de bv de schuld en de (nog steeds) gebroken nachten maar leuk is anders idd...
Hopelijk gaat het beter als straks de lente begint, de kleinste gaat doorslapen enz.
Gr. Anne-Marie
 
Hoi Petra,

Ik heb hetzelfde "probleem".... ik had tijdens mijn zwangerschap al niet zo'n zin in sex en nu, Thim is bijna 4 maanden, ook nog niet echt.....!

Ik vind het soms wel vervelend voor m'n man, maar ik denk dat het z'n tijd nodig heeft en dat het dadelijk allemaal wel weer goed komt. Mijn man heeft er gelukkig geen problemen mee en steunt me goed.

Er veranderd toch een heleboel in je leven; je hebt een zwangerschap en een bevalling achter de rug; je dagelijkse ritme is helemaal omgegooid, de hormonen.... en ga zo maar door. Dit moet je eerst allemaal een plaatsje geven en dan pas kun je weer aan andere dingen denken (denk ik... ha, ha)

Groetjes..... en succes hè

Marga
 
hallo allemaal,
Ik zelf ken dit probleem niet ik geef ook borstvoeding maar had binnen 2maanden enorme behoefte aan sex. het probleem wat jullie verwijten ligt niet aan de borstvoeding.
Mijn zus gaf geen borstvoeding en wilde na een jaar liever knuffelen dan sex.
waarschijnlijk heeft het iets psygisch, De bevalling heeft veel pijn gedaan en ergens in je diepste onbuwust zijn ben je bang dat het vrijen pijn gaat doen en zeker als je bent gehecht.
 
Hee hoi,

Ik wil niet raar overkomen, maar ik herken het ook niet. Tijdens de zwangerschap hadden we sex, zelfs een week voor de bevalling.  Tijdens de bevalling is het er daar beneden behoorlijk heftig aan toe gegaan en moesten ze flink aan de slag met naald en draad. Ik heb toen de eerste  3 weken borstvoeding gegeven en daarna over gegaan op de fles.  
Na 4 weken was er enorme behoefte aan sex en we lijken er geen genoeg van te krijgen, hihi!

Liefs Lientje
 
Nou, ik herken het anders helemaal! Onze jongste dochter is nu ruim 7 maanden en we hebben het nu sinds de bevalling 3 keer gedaan!
Ik ben 's avonds bekaf en lig rond half 10 in bed. Mijn man komt meestal pas na 11 uur en dan slaap ik al lang. 's Ochtends is het door de week altijd haasten en in het weekend zijn de kids toch ook rond een uur of 7 wakker.
Uit ervaring weet ik dat het gewoon nooit meer echt wordt zoals voor de bevalling, bij ons in ieder geval niet. De frequentie is in ieder geval flink gedaald sinds onze oudste 3 1/2 jaar geleden geboren werd.
Gelukkig hebben wij er allebei geen problemen mee en we hopen dat het gewoon weer wat beter wordt als de kids wat groter zijn.

Groetjes Nathalie
 
Hoi,
Nou toen ik zwanger was has ik er geen last van dat ik geen behoefte had aan sex, nog de avond voordat de kleine geboren werd...
Maar nu, ze is al 3,5 maanden, en we hebben wel sex 1-2 per week, maar het doet zeer!!! En er zit ook altijd een beetje bloed bij, dat gaat door tot de volgende dag.
Ik ben geknipt, misschien dat dat er wat mee te maken heeft, maar het is nog geen pretje zeg maar.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan