sex

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik hoor hier allemaal mensen die al zwanger zijn of bezig zijn voor de tweede. Dat betekend dan dus dat jullie ook al weer regelmatig sex hebben. Hier dus niets van dit alles. Een paar keer waren we bijna zover maar ik ben echt heel erg bang om weer zwanger te worden. Als ik er alleen al aan denk moet ik al bijna huilen. Wij willen echt maar 1 kindje en ik slik wel de pil maar ik gebruik nog cerazette omdat Marissa als ontbijt nog borstvoeding krijgt. Als ik daarmee stop moet ik meteen een andere pil omdat Cerazette dan niet betrouwbaar genoeg is. En ik ben dus bang dat hij nu ook al verminderd veilig is. Vandaar dus dat hier weinig aktie is. En behalve het pil verhaal heb ik ook nog niet echt behoefte moet ik zeggen. Misschien omdat we het voor de zwangerschap een jaar lang verplicht 1 keer in de twee dagen moesten doen. Er gebeurd hier af en toe wel iets maar dus niet all the way zeg maar. Zijn wij de enige die nog niet enthousiast aan het vrijen zijn of zijn er meer mensen die gewoon nog niet zoveel behoefte hebben om wat voor reden dan ook. En die er over willen praten uiteraard

liefs  Linda

Hey Linda,

Als eerste: waarom ga je niet over op de mirena? Ik geef ook nog BV en wil wel een tweede, maar aangezien mijn vriend op uitzending gaat in mrt moeten we gewoon wachten tot daarna. Het is even eng dat zetten, maar omdat je bevallen bent gaat t n stuk makkelijker! Het is betrouwbaarder als de pil, de kans dat je zwanger wordt is bijna niet aanwezig...en het mag samen met BV. Het scheelt een hoop kopzorgen, en je kan t 7 jaar laten zitten!

Nou en hetsex verhaal... Hier gebeurd t ook niet vaak hoor, voor mij liever niet dan wel. Al moet ik zeggen dat ik dit weekend ineens zin had...(en bij mij alles werkte, dat  was eerst echt niet)  ? Ik had er bijna een afkeer voor opgebouwd... maar nu lijkt t ineens weg, zomaar na 11 maanden!!!! pff haha. Maak je niet druk het komt vanzelf, en zeker door wat je al schrijft, kan me het erg goed voorstellen.
Praat er gewoon over met je man en neem de tijd.. Je bent echt niet de enige!!!

Evelien

Hoi Evelien,

Het is allemaal een heel verhaal maar ik wil absoluut geen spiraal. Dat is dus al uitgeloten. Ik ga straks weer over op de gewone pil en mijn man laat zich met de tijd helpen maar dat vindt de huisarts nog een beetje te vroeg. Ik ben ook eigenlijk niet bevallen en daardoor heb ik dat voordeel niet bij het zetten van een spiraal. Ik heb namelijk een keizersnee gehad. En kei lief dat je zegt praat er met je man over want dat is hier nou juist zo grappig, we hebben allebei geen zin. Dat zeggen we ook gewoon en we maken er ook grapjes over. Dan vragen we ons af of we het ooit nog gaan doen. Op dit moment mis ik het helemaal niet en hij dus ook niet. Het zal wel ooit weer komen hoor, vorige week dus opeens allebei zin, maar toen ik bedacht dat je daar zwanger van kan worden sloot bij mij alles als een oester om nooit meer open te gaan. . Maar we hebben het zo ook super leuk met elkaar en omdat we allebei niet willen levert het ook geen frustraties op. Maar wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben.

groetjes

Linda

ik ken je verhaal wel (ik heb zelf ook een keer zo'n toppic geopend)
ik heb wel de kriebels voor een tweede (we zijn er nog niet mee bezig), maar bij ons moet ook wat veranderen. toen we het laatst al the way wilden proberen wilde het ook niet. het zat potdicht en deed erg pijn. er moet bij ons ook eerst iets veranderen. het ligt aan mij want mn man wil wel (best zielig) maar hij heeft alle geduld. eerst maar even oefenen (dat zegt mijn man) en daarna zien we wel weer verder. geef het de tijd meer kun je denk ik niet doen. en ja als je alle twee niet wil...komen er ook geen ruzies

groetjes sibje

Hoi Hoi
heb net vanmorgen een topic geopend dat we het onveilig hebben gedaan (wel bewust hoor) Niet zozeer dat we nu meteen zwanger willen worden als het zo is dan is dat prima, maar voor mij was het ook meer met het idee. Alle beetjes helpen haha. Ja zo vaak doen wij het ook niet meer, arme man, 9 maanden zwangerschap niets en nu ook niet zo vaak. 1-2 keer per maand.
Het is niet zo dat ik het niet fijn vind, het gaat bij mij wel goed heb nergens last van, maar meer dat ik gewoon geen zin heb. Ben altijd zo moe en wil gewoon lekker slapen. 's ochtens is ook geen optie omdat ons meisje al op tijd wakker is en overdag (wat zo mooi allemaal in de bladen staat) werkt ook niet, want dan zul je zien slaapt ze niet of nauwelijks.
Ach ja soms moet je maar zin maken denk ik dan maar en als we eenmaal bezig zijn gaat het ook wel goed en krijg ik ook meer zin, maar voordat het zover is.......
maar goed mijn moppie begint zo wakker te worden, hoor haar al brabbelen.

groetjes daan

Uit je verhaal begrijp ik dat je geen tweede kindje wil,misschien is het dan een optie om bij je man of jezelf laten steriliseren??Dan ben je van het verhaal van de pil verlost en kun je gewoon genieten znder dat je bang hoeft te zijn dat je dus zwanger raakt.

succes.

gr nice (mama van peter 9 maand)

quote: Bernicee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2008 17:13:11'));

Uit je verhaal begrijp ik dat je geen tweede kindje wil,misschien is het dan een optie om bij je man of jezelf laten steriliseren??Dan ben je van het verhaal van de pil verlost en kun je gewoon genieten znder dat je bang hoeft te zijn dat je dus zwanger raakt.

succes.

gr nice (mama van peter 9 maand)

Dat wilt de dokter dus eigenlijk nog niet doen omdat hij ons te jong vindt. Hij zegt dat er nog van alles kan gebeuren waardoor je misschien toch weer een kind zou kunnen willen.

Terug
Bovenaan