SEX

A

Anoniem

Guest
Omdat ik gisteren geen geduld meer had heb ik besloten het belangrijkste bakerpraatje uit te proberen voor iedereen nl. sex hebben. Ik heb mijn man dus verleid met mijn sexy walrussenlijf en dat werkte wonder wel. . Maar dat was dus gister avond, en tot nu toe echt helemaal niets! Ondertussen verwacht ik er dus niets meer van maar ik hou jullie op de hoogte. Bespaard een hoop mensen toch een hoop ongemak. Graag gedaan!  

Hoi,
Je baby moet er natuurlijk ook wel klaar voor zijn. Anders gebeurt er inderdaad niets. Bij mijn jongste was ik 4 dagen overtijd en toen heb ik sochtends een orgasme gehad en daarna ging het gelijk over in weeen. smiddags is mijn dochter geboren! Dus gewoon volhouden, haha.....

Ook ik heb al dagen het plan om het maar eens te doen...  Maar op de een of andere manier komt het er maar niet van. Niet dat mijn man niet wil, maar als ik eenmaal op bed lig, wil ik eigenlijk alleen nog maar slapen....

Misschien vanavond. Maar idd, als de baby er nog niet aan toe is, komt ie ook niet van sex.

ben inderdaad blij dat jij het probeert
hoef ik het zelf niet te proberen
ik ga vanavond het hart van een ananas eten
je hoort wel of dat een beetje wil helpen ik denk niks want het
ligt niet niet eens goed ik ben nou 37 weken en begin echt overal pijn te kruijgen vooral bovenin
dus het mag nog week blijven zitten als het moet maar dan wel ZAKKEN GRAAG

hahahaha, ik moet wel lachen om al die verhalen hoor ?
Toch denk ik wel dat er een kern van waarheid in zit..
Afgelopen zondagmiddag hadden mijn vriend en ik beiden zoiets van : Nou laten we eens lekker als vanouds van bil gaan..
Nou lekker sexy ook met die dikke buik, en opgeblazen benen en handen, maar goed.
Het verbaasde met eigenlijk dat het nog best goed ging ondanks dat alles in de weg zat.
Die zelfde nacht werd ik echt heel erg naar..
Overgeven, en ontzettend veel kramp onderin mijn buik.
Dit heeft geloof ik wel 3 dagen aangehouden waarna het langzaam wegzakte..
De vroedvrouw is geweest, en volgens haar zijn het krachtige voorweeën ...
Of het komt door de sex weet ik niet, maar als dit langer aan houdt zonder dat er wat gebeurt zal ik toch maar eens mijn sexy lingeriesetje uit de kast toveren... hahaha.

HAHA, echt leuk. Wij gaan maandagavond sexen want dan is mijn dochter uit logeren en dat zou goed uitkomen hihi.
Ik hou jullie op de hoogte of het bij mij gaat lukken. Bij mijn dochter lukte het ook dus ben benieuwd (toen wel 40 w zw en nu 38w)

gr
Marielle
37w4d

Nou, ben vandaag 38 weken en 2 dagen en begin het behoorlijk zat te worden. Vooral het slechte slapen. Denk dus dat ik vanavond mijn man ook maar eens probeer te verleiden. Hij zal wel zin hebben want ik weet niet eens wanneer de laatste keer is geweest. Hoop wel dat het effect heeft want veel zin heb ik er niet in .

Groetjes Nathalie 38+2

Terug
Bovenaan