Sex..??

Hallo lieve allemaal.. ik heb een probleem.. Sinds ik zwanger ben draait mn hele lijf alleen nog maar daarom.. Sex staat mn hoofd helemaaaaal niet naar.. Hebben jullie dat ook??   Groetjes Marianne

sex? Wat is dat?
Ik ben nu 9 weken zwanger en ik ben heel de dag beroerd. Zelfs s avonds in bed heb ik echt geen zin in sex. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat het toen het zelfde was.
Maarrrrr er is nog hoop! Na de 13e/14e week voelde ik me perfect en toen had ik ineens ontzettend veel zin in sex! En in het laatste trimester was het normaal zoals voor de zwangerschap.
Nog even volhouden dus!

groeten Elke

Hoi Hoi,

Ik heb wel behoefte hoor aan sex, vind het alleen wel super eng. Bij mijn 1ste zwangerschap vond ik het helemaal niet eng. We doen het nu wel minder. Ik ben nu 9wk en heb het maar 2x gedaan sinds dat ik weet dat ik zwanger ben. Ach ik denk dat dat wel weer goed komt hoor.

Liefs xxx

sex???? dat doe je toch om baby's te verwekken??? nou dat is toch al gebeurd??? haha, grapje hoor........

nou ik ken het probleem wel een beetje hoor! ik ben helemaal op! dat had ik trouwens bij mijn zoontje ook , en ook dat is goed gekomen hihi! ook wij hebben het nu nog 'maar'2 x gedaan..... en ik ben nu ook 9 weken!

dikke kus loreane

Haha, ik ben ook 9 weken en zodra mijn vriend een poging waagt bonjour ik hem in de logeerkamer!! Whaha, erg he!
Ik moet er echt even niet aan denken, mede dankzij elke minuut van de dag misselijkheid en kotsen. Agg, ik denk maar zo, onze tijd komt wel weer! :)

Terug
Bovenaan