Sex ????

Hallo meiden,

even weer een vraagje,

Wie heeft er nu nog sex ???
Ik heb er namelijk nog wel behoefte aan maar mijn man al een tijdje niet meer. Volgens mij is hij bang. En ik zie er natuurlijk niet meer zo geweldig sexy uit met die dikke buik.
Ik sta nu al meer dan een maand droog. Heb er wel een paar keer echt over doorgezeurt maar er gebeurd niets meer bij hem. En dan hoeft het niet perse echt sex te zijn. Ik ben ook al blij als ik alleen hem kan bevredigen. Hij hoeft niet eens moeite te doen of zo.
Nu is het zelf af en toe zo erg dan ik maar "help youre self" doe. Maar dat is erg onhandig en niet wat ik eigenlijk wil. Gewoon een beetje intiemiteit.
Het is zelfs zo erg dat ik me vanmorgen een beetje schaamde en verlegen werd. Omdat we al zo lang niet meer intiem zijn geweest heb ik dus ook zijn "ding" niet meer gezien. Stom hÃ? ©. Dus vanmorgen moest hij gaan werken en ik lang nog lekker te slapen. Ik doe mijn ogen open en daar staat mijn man : naakt. Hij wilde net een schone onderbroek pakken. Dus ik kijk precies naar zijn ding. Ik wist niet meer hoe ik het had. Alsof ik een klein kind was die voor het eerst zoiets ziet. Het was echt vreemd om dat ding weer een keer te zien.

Ik hoop eigenlijk dat ik mijn man de komende dagen toch nog zo ver krijg om het nog 1 keer te doen. Ten eerste omdat ik na de bevalling waarschijnlijk de eerste tijd geen sex kan hebben (hecgtingen, bloedingen en zo). Misschien wil ik na de bevalling ook niet meer of ben ik er een beetje bang voor. Maar ook hoop ik dat een vrijpartijtje de weeen moisschien opwekken, want ik heb er een beetje genoeg van.
Weet iemand trouwens of je eventueel de weeen ook kan opwekken als je de hand aan je zelf legt ???? Sorry voor de stomme vragen.

Groetjes Jeanine
37+1

Hi Jeanine...

Nu al genoeg van je zwangerschap? Ik hoop dat je niet te veel focust op al die bakerpraatjes over het opwekken van de weeën, want stel dat het nog langer duurt dan 40 weken, dan duurt het lang!

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik het pas leuk rond de 32 weken of zo. Toen kon ik pas echt gaan genieten. Toen ik met 37 weken ging bevallen was ik nog echt in de fase van: ja gaat prima, laat nog maar even wachten.

Maar, ik heb nog wel wat dingen waarvan "men" zegt dat het de weeën opwekt: het binnenste van de ananas, kaneel, de binnenkant van je enkel masseren.

Ik vind het wel jammer voor je dat je man geen behoefte aan sex heeft. Meestal is het andersom. Ze zeggen dat veel mannen bang zijn om de baby toch iets "aan te doen". Maar dat maakt jouw behoeftes er niet minder om. Misschien een rare vraag of opmerking: wil jouw man jou niet bevredigen? Dan hoef je het niet zelf te doen en heb je toch intimiteit. Of gaan jullie wel eens lekker samen douchen?

Over sex na de zwangerschap heb ik hele verschillende verhalen gehoord, als ik jou was zou ik me daar nog niet al te druk over maken.

Heel veel sterkte met alles.

Groetjes Tamara.

Hallo tamara,

Ik heb idd genoeg van de zwangerschap. ik heb 33 weken met vole teugen ervan genoten. Daarna werdt het steeds minder leuk en nu al helemaal met dit warme weer.De bekende dingen : niet slapen maar wel dood moe, dikke enkels, zeer(pijnlijk) bewegelijke baby, naar de wc blijven rennen, extreem afscheiding (nee echt geen vruchtwater), rugpijn, enz... En met al die dingen, dan word je kleinzerig en kan je niets meer hebben en krijg je er al snel genoeg van.

Wat betreft de sex en of mijn man mij wil bevredigen : Het lijkt wel of hij me zo helemaal niet meer ziet. Hij lacht altijd om mijn dikke buik en zo maar hij laat nergens meer uit blijken dat hij mijn lichaam wil, als je begrijp wat ik bedoel. Ik ben een zwangere vrouw, de moeder van zijn ongeboren kind, meer niet. Hij is idd ook bang dat hij de kleine wat doet. Normaal wist ik ook precies waar ik hem kon raken zodat zijn kleine heer een grote heer werdt, maar nu blijft alles slap, wat ik ook doe.
Misschien een doos op zijn kop zetten met een foto van mij (van een paar maanden geleden) en dan nog eens proberen of zo, hahahaha. Of stiekem zo'n blauw pilletjes geven, hahaha.

Ik heb eigenlijk de hoop opgegeven dat we de komende maand nog intiem zijn op wat voor manier dan ook. Het hele knuffelen en zo is weg. Hij vindt me alleen nog maar lief en schattig en grappig. En bedankt. Hoop dat er snel wat veranderd.

Toch bedankt voor je tips.

Groetjes Jeanine

Hallo,
Bij mij is het net andersom ik heb geen zin in sex. Mijn lichaam is nu voor de kleine en ik vind dat moeilijk te combineren. Ik voel me wel schuldig tegenover mijn lief maar ja sraks is mijn lijf weer van mij en kan ik het weer lekker veel met mijn lief delen.groetjes mam.a.s.31.2

Hoi Jeanine,

Als ik jouw was zou ik toch met hem gaan praten hierover! Als ik het zo lees wordt jij er niet gelukkiger op!
Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad, hij keek me niet aan, hij keek zelfs niet als ik me omkleedde ofzo. Ik heb hem toen gevraagd of hij mij nog wel aantrekkelijk vond! Hij schrok hier zo van, dat hij toegaf dat hij zich niet realiseerde dat hij mij kwetste met zijn gedrag! Toen kwamen bij mij de tranen en sindsdien gaat hij echt de deur niet meer uit zonder me eerst een knuffel te geven!
Sex heb ik dan weer niet zo behoefte aan vanwege zeer geirriteerde schaamlippen, maar de intimiteit is wel goed!

Ik denk dat je hem gewoon even wakker moet schudden, desnoods met tranen die je later aan hormonen kan wijten, maar zijn wekker moet echt een keertje goed afgaan!

En dat je het af en toe helemaal gehad hebt, daar kan ik inkomen, zeker als je last hebt van al die kwaaltjes! Ik moet zeggen dat het hier ook steeds wat zwaarder wordt! Gelukkig heb ik weinig last gehad van het warme weer, behalve dan dat ik wat moeier was.

Je vraagje over de zelfbevrediging en het opweken van weeen, volgens mij kan je van een orgasme wel een harde buik krijgen (heb ik wel in ieder geval, maar duurt niet meer dan vijf nminuten), maar volgens mij is dat alleen voorbereiding op weeen.
Sperma kan volgens mij wel bevorderend helpen, maar dan ook alleen als de rest van je lichaam er ook echt helemaal klaar voor is! Kijk wel een beetje uit, aangezien sperma ook infectie kan veroorzaqken op het moment dat je vliezen zouden breken tijdens of net na de sex!

In ieder geval nog heel veel sterkte die laatste loodjes, gelukkig is het nu weer even wat koeler!

Liefs
Sas
35/4

Hm vervelend zeg. Ik moet zeggen dat ik vooral in het begin echt geen zin had. Maar dat kwam omdat ik tot week 19 iedere dag misselijk was. Hierna (toevallig zijn we toen ook getrouwd) hebben we weer veel meer seks gehad. Jippie! Mijn man vindt het soms ook wel raar als hij mijn buikje aanraakt.

Maar ik zou dit wel even bespreken met hem, want anders levert dat alleen maar frustraties bij jou op en dat is ook niet leuk.

Succes

Terug
Bovenaan