sex....

Hey ladies,
Was ff benieuwd hoe het jullie afgaat met de sex.....
Wij hebben sinds 3 weken weer sex, maar ik vind het nog steeds erg pijnlijk....vooral het naar binnengaan, als dat eenmaal gebeurd is gaat het wel en na de tijd verrek ik van de pijn....:(
De hecjting vind ik nog wel logisch dat dat nog wat pijn doet, maar van binnen moet dat toch een keer beter worden???
Hoe is dat bij jullie??

liefs kim

wij hebben weer sex sinds Amy een week of 4 is.. eerste keren is wat je zegt bij de litteken erg gevoelig maar wordt steeds minder,,,,ook idd inwendig was het gevoelig maar moet zegge hoe vaker we het doen hoe minder het wordt tis nu niet pijnlijk meer soms nog gevoelig.... wel baal ik van die condooms bah rotzooi zeg!!! ik krijg dinsdag (eindelijk) mn spiraal en dan vind ik het ook wat leuker denk aangezien ik steeds bang was dat die rotdingen scheurde mn eerste is door de pil gekiomen maar goed die kon nu niet vanwege de bv...

Wij hebben ook al weer een poosje sex en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nergens geen last van heb. Vond het de eerste keer wel even weer wat griezelig, omdat ik bang was dat ik ook weer pijn bij de sex zou hebben, maar dat was dus niet zo. Nu ben ik dit keer ook niet uitgescheurd of geknipt, dus ook geen hechtingen.
Bij mijn eerste was dat een ander verhaal. Was toen wel uitgescheurd en had hechtingen. Al die tijd erna bleef het met de sex gewoon pijn doen. En dan vooral indd bij het naar binnen gaan. Ben daar op een gegeven moment voor naar de gync geweest en die vertelde mij dat ik er een randje had zitten om het zo te zeggen. Dat kwam door de bevalling en het hechten van toen. Er waren verschillende manieren waarmee dat opgelost kon worden, zodat ik wel minder pijn had bij het vrijen. Dus ik wil je niet ongerust maken of zoiets. Wil er alleen maar mee zeggen dat als het pijn blijft doen bij het vrijen, ga er dan mee naar je gync.

Liefs marielle

Hee kim, als het pijn blijft doen, gewoon even naar de huisarts! Ik had bij de eerste ook een hechting en daar had ik in het begin wel wat last van, maar dat was snel over. En, nou ja, sex is toch best belangrijk én leuk!

(ik ben nou trouwens niet ingescheurd of geknipt en wat een verschil zeg!)

Sex? Wat is dat? We hebben het vorige week weer voor het eerst geprobeerd maar door de pijn zijn we gestopt. Voorlopig toch maar alleen knuffelen en het betere 'handwerk'. Tijdens de bevalling flink uitgescheurd en nu nog steeds last van de hechtingen. Ik hoop dat dit toch snel beter wordt want de behoefte is er wel.
Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan