sex

He meiden het is alweer een half jaar dat onze kleintjes zijn geboren, maar hoe staat het met jullie sexleven?

Ik merk dat ik er helemaal geen zin in heb. en als we het doen omdat ik ook denk dat ik er weer doorheen moet, kan ik me slecht ontspannen. en doet het soms zelfs een klein beetje pijn.

ik vind het heel vervelend, terwijl mijn vriend super lief voor me is.

Hoe staat het erbij jullie voor???

Hoi Snow,
Bij ons heeft het bijna 9 weken geduurd voordat we voor het eerst weer sex hadden. Ik vond het ook eng, ik had een knip gehad en hoe goed ze ook gehecht hadden, ik had er behoorlijk last van. Dat zorgt er niet echt voor dat je zin krijgt. Daarnaast moeten we nu ook condooms gebruiken en daar zijn wij allebei totaal geen fan van! De eerste keren dat we sex hadden was het erg gevoelig en deed het af en toe zeer, maar toch was het ook fijn. Mijn vriend werd heel boos als ik achteraf zei dat het zeer deed, want hij wilde mij natuurlijk absoluut geen zeer doen. Langzaam aan had ik er steeds minder last van tijdens de sex en werd de sex steeds fijner! Alles is wat gevoeliger bij mij sinds de bevalling en dus dat komt de sex zeker ten goede nu! haha. Wel hebben we minder vaak sex dan voor de bevalling. Wij deden het vaak overdag en dat word nu toch lastig met die kleine erbij!
Je moet nog nooit gaan sexen tegen je zin in, want dan word je ook niet vochtig en soepel en word het een pijnlijke aangelegenheid. Ga eerst gewoon een beetje rommelen. Spreek dan met je vriend van te voren af dat er geen penetratie plaats vind, zodat je echt kunt ontspannen en er van kan genieten. Hij moet toch jou lijf weer opnieuw leren kennen, dus neem daar samen de tijd voor en geef goed aan wanneer het niet fijn is! Nou ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en dat je binnen kort weer samen met je vriend van elkaar kunt genieten.
Rustig aan en succes!

Liefs,
Mar

wij hebben het nog maar 2 of 3 keer gedaan. pas na 4 maanden (volgens mij) de eerste keer uiteraard met condoom. doe nog niet weer aan de pil. wij zijn ook echt geen fan van condoom.
nog wel paar keer gewoon wat rommelen :) zoals hier genoemd wordt door marjolijn.
je moet je inderdaad wel kunnen ontspannen.
ik had ook niet vaak veel zin dat komt nu net weer een beetje.
maar nu hebben wij ook wel een zoontje die ons heel veel heeft wakker gehouden s nachts.
groetjes van.

Mijn dochter komt elke nacht nog. Daardoor ben ik echt gebroken. En dat komt mijn libido echt neit ten goede. Plus ngo 2 andere kids en een verhuizing. Kortom: komt wel weer. We knuffelen wel veel, dus wat dat betreft zit het wel goed.

Terug
Bovenaan