sex?...

Misschien beetje gek onderwerp en prive, maar ik ben benieuwd of jullie nog sex hebben en hoe dat gaat?
Ik zelf niet meer of minder dan anders, maar probeer het niet te vaak te doen, ik krijg redelijke buikpijn na die tijd. Het schijnt normaal te zijn, maar vind het niet prettig.
Er staat ook overal dat een vrouw in de 4e maand meer zin heeft... nou zit ik nog maar net in de 4e maand maar dat gevoel heb ik echt niet. haha.

liefs Chantal

hey chantal,

ik ben 19wkn zwanger en heb niet echt het idee dat ik meer zin heb in sex dan normaal, bij ons is het ook het nog hetzelfde, al krijg mijn vriend er wel steeds meer moeite mee, omdat mijn buik groter wordt.
niet dat hij me niet meer mooi vind (juist wel), hij is bang dat hij mij pijn doet of vind het maar een raar idee om sex te hebben met een baby in mijn buik hahaha.
dus doen nu iets meer aan voorspel dan normaal.

liefs
nicole

Hoi,
Was hier laatst ook al over begonnen, maar na de storing was mijn topic weg!
Ik merk dat ik meer zin heb dan bij mijn vorige zwangerschappen, maar wel minder dan normaal 2x per week ofzo.
Het geeft mij altijd een dubbel gevoel, ik vind het heel fijn, maar vind het ook moeilijker om te genieten omdat ik soms aan de baby denk op foute momenten!
Mijn man heeft er totaal geen moeite mee, die is absoluut niet bang iets te raken en hij vind me super mooi/aantrekkelijk!
Niet iedereen of altijd krijg je meer zin hoor in de 4e maand, dat kan, je bent ook beter doorbloed dus kun je sneller een orgasme krijgen, maar als je geen zin hebt is dat ook niet raar!
Praat iig over wat je wel en niet fijn vind!
Groetjes

Ik doe juist mijn vriend ernstig te kort. Heb totaal geen zin meer en als ik zin heb doet het onwijs veel pijn. Geen idee waar dit aan kan liggen maar baal er ontzettend van. (zeker omdat de frequentie bij ons nogal hoog lag en ik het erg sneu vind voor mijn vriend) Eens in de twee weken halen we niet eens meer en als we dan eindelijk een keer bezig zijn moeten we stoppen omdat het echt niet prettig is. Ben nu 15 weken en hoop toch echt dat de pijn snel minder wordt en het weer leuk wordt in de slaapkamer. Had er ook sterk op gehoopt dat ik juist meer zin had na de 13 weken. Als iemand nog ideeen heeft om het te verbeteren hoor ik het graag! Ben door mijn creatieviteit heen.

nou hier nog een ander verhaal..................ik krijg er geen genoeg van! hahahhaha dus mijn man is helemaal blij! dit had ik bij de twee andere zwangerschappen ook! miss komt dat ook wel, doordat tijdens een zwangerschap mijn verklevingen in m'n buik 'verweken', waardoor ik minder pijn heb bij het vrijen.......dus daar genieten we echt van die 9 maanden! heb bij de vorige zwangerschappen zelfs nog een dag voor de bevalling gevreeën!

Hier heb ik (we) niets te klagen hihi. Gelukkig, heeft mijn manneke er ook geen moeite mee dat ik nu ons kindje draag en dat tie daarom "moeite zou hebben met sex. Moet eerlijk zeggen dat we daar beide op dat moment niet aan denken.
Nee ik geniet hoor.

gr louise

Gelukkig ben ik niet de enige zoals ik lees... Thanx meiden ! Vond het wel beetje spannend dit erneer te zettenl, weet niet hoe open jullie zijn.

@ Supertje, sorry ik heb niet echt adviezen voor je, misschien dat je net als Nicole wat meer kunt concentreren op het voorspel...

Ik vind het wel sneu voor mijn man, hij krijgt er geen genoeg van! haha. De eerste keer vond hij het ook heel gek, maar zo langzamerhand weet hij meer als mij over de zwangerschap! hij leest nog al veel boekjes zeg maar... En hij zegt dus ook dat het allemaal normaal is. Tuurlijk had hij gehoopt dat ik iets meer zin zou hebben maar nu ik heb gezegd dat ik buikpijn krijg heeft hij gelukkig ook enorm veel respect en geduld!

@ Claudia, het schijnt ook goed te zijn omdat je je bevalling kunt opwekken.

Ook mijn man vind mij volgens mij mooier dan ooit, hij geeft de hele dag door complimentjes en als ik onder de douche sta komt ie ff bij me kijken. haha!

Liefs Chantal

Ik heb echt sinds het begin van de zwangerschap totaal geen behoefte aan sex. Zelfs knuffelen vind ik vervelend. Ik wil gewoon niet dat er ook maar iemand aan mijn lijf komt. Dat komt waarschijnlijk omdat ik zo moe ben dan wil ik vooral met rust gelaten worden.

Gr Sunshine

Terug
Bovenaan