Sex?

Nou voor mijn gevoel een fabeltje want ben nog steeds zwanger en was afgelopen zaterdag uitgerekend. En geloof me we hebben het meerdere kansen gegeven om te kijken of ie er dan uit wilde afgelopen weken

De vk zei dat het wel hielp, als je baarmoedermond al verstreken is. De sperma zit een bepaalde hormoon in die de bevalling kan opwekken.
Ik had er niet echt veel zin meer in, maar als je nog zin hebt.... Proberen kan nooit kwaad hahaha

Liefs

het zou bij ons bij beide dochters zo begonnen kunnen zijn. maar helemaal zeker ben ik er niet van. de fysio zei ook dat als zij masseert dit ook de bevalling zou kunnen opwekken.

kijk gewoon waar je zelf zin in hebt.

liefs

Als het echt helpt wil ik het ook wel proberen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik daar nu weinig zin in heb. Ook zeggen ze dat bitter lemon drinken en het hart van een annanas eten zou kunnen helpen. Maar volgens mij zijn het meer fabeltjes.
Groetjes

Het is bewezen dat het helpt, mits de timing juist is. Maar ja wanneer is de timing goed?
Proglandine was het hormoon in sperma geloof ik, die zorgt voor rijping. En kinine in bitterlemon en ananasharten.

Ik krijg er wel weeën van, heb ze al 3 dagen en ze zakken steeds weer weg. 't Kan best nog wel 2 weken zo doorgaan, hoop het niet.

Terug
Bovenaan