Sex

Hoi,

Even misschien een stomme vraag, maar hoe gaat het met sex bij jullie.
Niet dat ik heel veel zin heb, maar dat komt vooral doordat klaarkomen zo'n pijn doet aan mijn banden/ baarmoeder dat is niet meer normaal.
Dan moet ik echt even in de foetushouding die pijn wegpuffen....
Iemand ervaring mee

ja daar heb ik bij mijn 1e zwangerschap wel echt last van gehad de eerste paar week en vanaf de 4e,5e,6e maand geen last meer van. mijn man vergeugd zich er al weer op mocht alles goed gaat want in die periode was ik goed erotisch geladen haha nu nog geen sex weer gehad!
liefs

Hahaha hier nog 1 die er helemaal klaar mee is. Pffff gelukkig mijn man ook wel ff hoor(voor hoe lang) hahaha. Wij zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken, dus je begrijpt wel dat we er nu ff een pauze in lassen ;-P... Vind ik ook helemaal niet erg op dit moment. Heb zooooo'n pijn in mijn borsten...

2 dagen voor ik ongesteld moest worden hebben we het geprobeerd, maar inderdaad bij het klaarkomen zoooo'n pijn in m'n baarmoeder! (toen had ik dus al m'n vermoedens aangezien ik dat nooit eerder heb gehad). Daarna dus niks meer gedaan, ben er even helemaal klaar mee hahaha. Gelukkig heeft hij daar alle begrip voor.

Hoi ik ben een juli mama.. en sorry voor m'n kerel maar ik heb er totaal geen zin in. Beleef er totaal geen plezier meer aan , ja heel jammer want normaal deden we het dagelijks maar je moet het ook niet doen om de ander een plezier te doen vindt ik .. Misschien komt het wel weer maar van mij hoeft 't nu ook ff niet.. M'n hele lichaam voelt gewoon anders

Terug
Bovenaan