sex

hee meiden,

misschien beetje persoonlijk onderwerp maar ik durf niet zo goed sex te hebben...weet nog goed van de vorige zwangerschap dat het wel eens zeer deed, vooral een orgasme dat je hele baarmoeder samentrok...en nu je dat weet durf ik niet zo goed...en ben niet bang dat het de baby kwaad kan doen want die zit wel veilig beschermd...herkennen jullie dit? daarbij komt ook nog dat ik er eigenlijk nog geen zin in heb...vroeg moe en slaap wel rond half 10...pfff hopelijk kan me mannetje nog ff geduld met me hebben ;-)

liefs xx

Hoi Neomi!

Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest maar het geen zin hebben herken ik wel, en ik weet idd ook dat het kind wel veilig zit, maar toch vind ik het een raar idee.
ik kan me dus wel indenken hoe je je voelt.
Enne je mannetje zal wel gedudl hebben! Er is toch iets veeel mooiers op komst?
Lekker genieten!

Bij de eerste durfde ik niet en deed het ook echt veel pijn. Nu heb ik meer zin en kan er ook van genieten. De kleine kan er niks van krijgen. Hooguit wat endorfine. Daar zal het vast geen bezwaar tegen hebben hahaha.

Hey meid,

Ik dacht ga even bij je kijken of je een leuk berichtje had staan...

Ik had het in het begin ook heel erg hoor.. Eerst geen last van geen zin hebben maar wat je zegt de pijn meer van een orgasme.. ik heb een tijdje gehad dat ik het echt niet wilde (een orgasme) dat ging wel weer over maar nu moet ik zeggen dat mijn buik aardig in de weg zit en we beide minder behoefte hebben aan de daad zelf zijn meer gaan knuffelen etc.

Dikke kus Laurie

Terug
Bovenaan