Sex.

Het leventje heeft zich goed gedraait,nu een kleine dr bij is.
Alleen soms is t thema sex een beetje op laag pitje.
Toen ik nog ni zwanger was kon ik dr ni genoeg van krijgen,toen ik zwanger was,viel t ook wel mee,maar nu de kleine dr is,is t ietsjes anders.
Ben druk.Planningen enz.Gauw moe,en heb dus soms ni veel zin.zeg ni vaak nee maar soms heb ik toch zo van,nee nu toch maar even niet.
Hebben jullie dat ook of is dr nix veranderd,voordat men zwanger geworden is in de zwangerschap en dan dr na...

Nou hier seksen we ook ook weinig. Onze jongste is nogal een spokertje 's avonds en 's nachts en dan ben je al snel moe en heb je geen zin. Mijn man vindt het gelukkig niet zo'n probleem en die keren dat we het wel doen, genieten we ook volop. Maar er kan zo een paar weken tussen zitten hoor.
Als de kids weer wat ouder zijn zal het vast weer wat meer worden.
Als het voor jullie geen probleem is, dan is het geen probleem toch?

Hier ook fans van het weekend! :)

Doordeweeks hebben we er beiden geen puf voor, we werken allebei en maken lange dagen.

en soms gaat de kleine lekker bij oma&opa logeren, dan maken we echt tijd voor elkaar.

Kwantiteit dus wat lager, kwaliteit zeker niet!!
X
Evje

Hoi,

Bij ons heeft het een tijdje wat op een laag pitje gestaan. Omdat we geen kids erbij willen, is mijn man geholpen :). Sindsdien is het eigenlijk weer op het niveau voor de zwangerschap. Hij heeft het nooit prettig gevonden om met een condoom te vrijen en ik wilde absoluut niet meer aan de pil. We genieten nog steeds enorm van elkaar en maken ook bewust tijd vrij, bijvoorbeeld door gewoon eerder naar bed te gaan.

Leuk om dit zo van iedereen te lezen! Het kan voor sommigen wel een moeilijk onderwerp zijn!

groetjes! Gitte

Idem, ik vind het soms wel lastig (voel me bijv. schuldig) dat ik soms gewoon geen puf meer heb, maar anderzijds maak ik me geen zorgen zolang we er gewoon open overblijven praten. Het hoort er toch misschien ook gewoon een beetje bij met kleine kinderen? En zoals Evje zegt: kwaliteit gaat boven kwantiteit!

Terug
Bovenaan