Sex

Rare vraag, maar hoe zit het met jullie met de sex?
Mijn "onderkantje" is behoorlijk opgezet en heb zelfs spataders in mijn schaamlippen zitten...
Voor de sex maakt het niks uit, voelt ook niet anders dan anders, maar gewoon een tussen de oren geval...ziet er niet uit...help!

Geen rare vraag hoor.
Bij mij is het nog niet opgezet zover ik weet.
Het enige waar ik last van heb is dat het zomaar 1seconden even gevoelig en pijn doet
" bij het naar binnen gaan " en meer dat mn buik in de weg gaat zitten en alles steeds wat moeilijker wordt, haha maar we kunnen er om lachen.
Ook n nadeel vind ik dat ik niet meer kan zien hoe het daaronder er uit zie... ik heb r n spiegel voor nodig, Ook met scheren wat n gedoe, en dan wil je even je buik inhouden om naar beneden te kijken maar zelfs dat gaat niet meer haha.

hahaha, niet aanwezig.... Geen zin in/behoefte aan.... Ik had het bij de oudste twee ook, vanaf het begin vloog mn libido gewoon echt het raam uit, volgens mij naar timboektoe want het was echt ver te zoeken ;).....

Hmmm, blijf dat lastig vinden, mijn man dringt er niet op aan, maar iedereen heeft zo zijn behoeften toch? Dus soms heb ik geen zin, maar maak ik maar zin en is het toch wel weer fijn....

Hier ook een flink opgezwollen onderkantje, dus eigenlijk te gevoelig. Voor mijn man erg vervelend, want ik hou het dus erg af. Dan maar (zo nu en dan) op een andere manier of even snel. Ook last van mijn bekken, dus echt veel verschillende standjes zitten er niet meer in.
Echt heel anders dan bij mijn 1e zwangerschap, toen vond ik het allemaal veel langer lekker, maar nu dus niet...

Ook hier geen bedsport meer. Toen ik net zwanger was, was m`n libido heel groot. Nu is het geloof ik een winterslaap aan het houden. Voor mij hoeft het gewoonweg even niet.

Bij m`n vorige zwangerschap was het precies andersom. De eerste 3 maanden helemaal niet, maar daarna....
De bevalling is zelfs begonnen nadat we gevreeën hadden.

Ik mis het lichamelijke contact wel, maar niet tussen de lakens.

Terug
Bovenaan