Sextip

A

Anoniem

Guest
Voor alle vrouwen die net als ik willen proberen of sex hebben inderdaad de weeen opwekt heb ik nog een paar tips. Ik merk dat sommige er nogal tegenop zien, maar als je het de afgelopen maanden al zo weinig hebt gedaan is het nu ook zo voorbij .
Wij hebben de minuut echt niet gehaald.
Verder schijnt het hem niet echt te helpen als je een grap maakt over de ingedaalde baby en wat die van de indringer denkt tijdens de sex, mannen zijn hier nogal gevoelig voor . Gelukkig heb ik met deze grap gewacht tot het voorbij was.
Dus dames, even heel verleidelijk doen en een minuut later kun je gaan wachten of de weeen beginnen. Succes!

35 weken en 6 dagen

Bij mij helpt het sexen helaas niet. Moet er ook wel bij zeggen dat geen 2 maanden geleden is de laatste keer. het stomme is dat ik behalve de eerste 4 maanden veel meer zin heb dan voor de zwangerschap. Kan nu elke dag wel, alleen is dat met mijn bekkeninstabiliteit niet echt handig. Het is wel het enige bakerpraatje wat ik uitprobeer hoor. De rest lijkt mij echt helemaal niks! Zowel ananas als bitter lemon vind ik heel smerig en wonderolie lijkt mij ook niet zo fijn. Verder kom ik niet verder dan hele kleine stukjes lopen in huis, dus dat gaat ook niet werken.
Voel me trouwens nog steeds wel aantrekkelijk. Ben ik de enige?hihi!

Mijn sexdrang is in de zwangerschap alleen maar toegenomen. Nu ik op de laatste 3 weken loop begint mn zin een beetje weg te raken, maar raak nog altijd van het minstegeringste opgewonden. Dus door gebrek aan sex zal het kindje niet op zich laten wachten hihi
succes

xxx

Haha, ik zeg ook niets meer tegen m'n man dat de baby al ingedaald is. Dan krijgt 'ie het helemaal op z'n heupen en is de lol zo over.
Bij onze eerste trouwens ook geprobeerd om de weeen op te wekken d.m.v. sex, maar helaas niet gelukt. Ik doe nu niks speciaals, ik wacht wel af. Onze dochter was ook 11 dagen te laat, dus reken niet op een vroegere bevalling, dan valt het alleen maar mee.

Miriam (37+6)

P.S.: Voel me nog steeds supersexy en manlief vind dit gelukkig ook.

Terug
Bovenaan