sexvraagje

Hallo,

Ik ben nog maar 9 weken zwanger en heb nu al pijn bij het vrijen. Ik krijg dan pijn in mijn onderbuik en het voelt alsof mijn vriend tegen mijn baarmoederwand aan komt. Wel heb ik zin in sex(zelfs meer)  dus het is niet zo dat ik gespannen ben oid.  Is dit normaal en wat zijn de ervaringen van anderen hier mee.

Alvast bedankt!

Groetjes Dametje

hallo dametje,

Ik had in het begin ook last van dat mijn vriend ergens tegen aan leek te zitten. ik was ook totaal niet gespannen. wat er aan te doen weet ik niet. maar weet wel dat het bij mij van zelf over is gegaan. nu met 23 weken heb ik dat idee heel soms maar das meer als de klein druk word dat ik denk oh schat volgens miuj zat je ergens tegen aan en dan krijg ik een steek.

groetje sweetygirly

Hoi,
dan heb jij er al vroeg last van. Ik kreeg het wat later, wanneer weet ik niet meer precies. je baarmoeder mond zakt als je zwanger bent dieper in je vangina. Dus het klopt dat je vriend eerder tegen je baarmoedermond aan komt. Dit is geen prettig gevoel.
Mijn hele vagina voelt van binnen anders aan en vind het niet meer prettig.
je kunt er niks aan doen.
wij doen maar handarbeid en orale sex, daar kunnen we ons gelukkig ook goed mee vermaken.

Succes, Ris

Ik herken het helemaal. Om deze reden hebben mijn man en ik beide zwangerschappen eigenlijk geen sex meer gehad. Het was te pijnlijk, ook achteraf kreeg ik buikpijn en rugpijn.

Vervelend, maar niets aan te doen. Gewoon af en toe weer eens proberen of het wel gaat.

Groetjes, Marisa

Ook ik herken je verhaal. Ik heb er bij mn 1e zwangerschap last van gekregen, ongeveer halverwege.. en is niet meer weggegaan. Na die zwangerschap heb ik er last van gehouden (niet elke keer maar meeste keren wel!!)Doet ook echt heel pijn, en trekt door heel mn lijf heen!!  Ben er ook voor naar het ziekenhuis geweest omdat ze dachten dat ik mss een verzakking zou hebben maar ze hebben niks kunnen vinden... Nu ben ik weer zwanger en heb ik er meer last van en eigenlijk ook wel elke keer.

Ik denk dat ik er altijd wel last van zal blijven houden.. maar hoop toch dat het ooit een keer over gaat.

Groetjes daphne 8wk6

Bedankt voor jullie reacties!

Intussen heb ik gemerkt dat het al minder wordt. Gewoon rustig aan doen dus en anders idd handwerk enzo.

thanks!

groetjes Dametje

Terug
Bovenaan