Shake, shake.... JAAAAAA!!!!!!

Lieve Dames,

Ik zit nog helemaal te shaken, mijn gedachten gaan alle kanten op... Voor me ligt een test... 2 Streepjes!!!! erop. Kids voor de tv (zoon+ oppaskids) en eerst maar eens naar het forum! Net als vorige maanden had ik ook deze maand weer allerlei klachten. Maar op de een of andere manier voelde het anders. Dit had ik bin mijn zoon ook. Ook nu weer te vroeg getest, maar ook nu een duidelijke streep! 2 dagen voor NOD getest. Hopelijk gaat het dit keer goed. Ga straks als de kids op bed liggen maar eens kijken wanneer mijn uitgetelde datum is! Eerst de boel maar eens laten bezinken!
WOW, het is weer gelukt!!!

Groetjes, Kat

Hai

Met gezonde jaloezie.. wil ik je FELICITEREN!! Super! Geniet ervan zodra het goed door gedrongen is, en natuurlijk wens ik je een hele voorspoedige en fijne zwangerschap!!

Groetjes Ineke

Hé Kat,

Wat een super nieuws, gefeliciteerd!
Dat wordt een juni-baby of niet? Ik duim voor je dat het deze keer 'gewoon' goed gaat!

Groetjes, Em

O Kat,

Dat is geweldig nieuws!!!!
Ik had bij deze zwangerschap ook een positieve test 2 dagen voor mijn NOD! Dat is vast een goed teken!!!!
Ik gun het je zo!

Dikke knuffel,

Nina

Alvast bedankt meiden. Het gekke is dat ik net weer op de test keek, en hij is vager geworden! Dat maakt me wel onzeker! Dat krijg je natuurlijk als je te vroeg test. Bij onze zoon heb ik uiteindelijk 3 keer getest omdat manlief de streep te vaag vond. Hij is er toch echt! Normaal is het venster leeg, nu met streep. Dun, maar aanwezig! En ik heb niet met ochtendurine getest. Nu maar hopen dat het niet alsnog doorbreekt zondag!

Op babybrabbel heb ik uitgerekend dat ik op 25 juni uitgeteld zou zijn. (als het goed blijft gaan)

Heb nog 1 digitale test liggen. Die doe ik zondag nog een keer. Nu de test toch vervaagt wil ik zekerheid!

Groetjes, Kat

Jeetje Kat dit is echt geweldig! Hier zitten we allemaal op te wachten. Eindelijk weer goed nieuws! Gefeliciteerd! Weer een forum om te volgen, het juniforom(wat er nog niet is, maar ja)! Ben echt blij voor je. Ga lekker genieten, verspil die laatse test ook nog maar even en maak er dan een mooie foto van, de eerste van je nieuwe kindje. Heerlijk!

Haaaai Kat!

Geweldig, wat super dat het raak is!!! En maak je geen zorgen over het vervagen: ik heb er verschillende gedaan, met dikke, dunne of vage strepen en op sommige is geen streep meer te zien. Maar wel zwanger! O ja en ook 2 dagen voor NOD positief getest!
Super meid en geniet ervan!

Liefs Solleke

hoi hoi

heee gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

wauwie dat willen we horen..........

leker van genieten meid en die derde dan is formaliteit... je bent nml zwanger hoor!!

lief tobi

Terug
Bovenaan