SHANICE 1 JAAR

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Gisteren is mijn meisje 1 jaar geworden we hebben het zaterdag met mijn familie gevierd . Mijn moeder en zus met kinderen en gisteren is een vriend van mijn man geweest. Het zijn best wel moeilijke tijden want dan mis ik mijn schoonfamilie wel en mijn zus en vader. Mijn kinderen hebben ook geen opa helaas.
Ik zit nou even met tranen in mijn ogen sorry ik stop ermee

Hoi,

Nou meid, ik wou je toch nog even feliciteren met shanice d'r 1e verjaardag.
Ik hoop toch dat je een mooie dag hebt gehad, ondanks dat je je familie leden zo mist.

Liefs marielle

quote: lis74 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 08:30:06'));

Hallo meiden

Gisteren is mijn meisje 1 jaar geworden we hebben het zaterdag met mijn familie gevierd . Mijn moeder en zus met kinderen en gisteren is een vriend van mijn man geweest. Het zijn best wel moeilijke tijden want dan mis ik mijn schoonfamilie wel en mijn zus en vader. Mijn kinderen hebben ook geen opa helaas.
Ik zit nou even met tranen in mijn ogen sorry ik stop ermee

heej meis

allereerst nog van harte gefeliciteerd met je prinsesje hoop dat ze goed verwend is en wat gaat de tijd weer snel...

maar ff een vraag heb je geen contact meer met je schoonfamilie?of zijn ze allemaal overleden?

ik mis mijn moeder ook heel erg en vooral het idee dat caithlyn haar nooit echt zal gaan kennen

succes en sterkte

liefs

hey wijffie

ik was je niet vergeten hoor! had t alleen zo druk met nathalia haar verjaardag, dat ik niet achter de comp heb gezeten. en savonds toen we thuis kwamen, was ik blij dat ik t leven had hahaha

maar:

als nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heb je, ondanks je verdriet, ook een heel leuke dag gehad?

wat heeft je kleine allemaal gehad?

en heeft ze van de taart mogen smullen hihi?

ik hoor t allemaal wel

xxx do

Hoi!

Nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Shanice!
Ik hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben gehad en dat ze erg verwend is met leuke dingen.

Sterkte met je verdriet.

Liefs Monica

Hallo meiden

Dank jullie wel voor jullie reacties dat doe mij wel goed. Ik was milton aan het aankleden en ik doe hem zijn broek aan ik zeg wat zit die los ben je soms afgevallen neee hoor mamma zegt hij ik ben niet afgevallen. Komen we beneden zegt hij op een gegeven moment mamma ik ben wel van de tafel afgevallen hihihihihi wat een lekker ding.

@patricia Mijn schoonfamilie woont in afrika ik heb alleen telefonisch contact met hun . We willen ook trouwen maar ik wil het niet zonder mijn schoonmoeder maar ja dat kost veel en we proberen altijd ervoor te sparen maar dan komt er altijd weer iets tussen . We hebben met milton fotos moeten sturen via de koeriersdienst anders komt het niet aan dat kost ook zo 70 euro met shanice hebben we dat nog niet kunnen doen maar we proberen ook een computer voor haar(schoonmamma) te regelen komt er dus ook nog bij zodat we via email contact kunnen hebben. Met de geboorte van mijn kindjes hebben ze ook grote feesten gegeven in afrika dat is de gewoonte daar en krijgen ze ook nog een naam van de familie . We willen in de toekomst ook nar afrika maar ja je raad het al dat kost ook kapitalen en dan moeten de kinderen ook groter zijn. Maar mijn schoonvader is overleden

Nou weer even over shanice ze heeft
-kuspop
-lopend waffend hondje
-klein auto ze pikt het anders van milton
-toren van rondjes daar kan je balletjes van maken
-nijntje telefoon
-pratende boederij
-set kleertjes rokje met shirt en maillot
het rokje is zelf gemaakt een overslagrokje paars geblokt zo stoer
Dat was het de taart vond ze maar niks boos dat ze was maar ze heeft heerlijk frietjes en knakworstjes zitten eten en we kwamen erachter dat ze nou 6 tanden heeft ondertussen want ik mocht de laatste tijd niet meer aan haar tandjes komen pittig meisje echt afrikaans temperament hihihihihi of misschien van de moeder hihihihi

groetjes lisette

zo te lezen is shanice ook lekker verwend :D

weat grappig om te lezen dat ze de taart niks vond hihihi

nathalia ging juist huilen toen de taart werd weggehaald.

ze vond het juist helemaal geweldig.

ze heeft dan ook heerlijk van haar eigen stukje taart gesmuld.

ja, jammer dat je schoonfamilie zo ver weg woont.

zal voor je man ook niet makkelijk zijn geweest.

dat zn eigen moeder niet op haar kleinkind haar 1e verjaardag kan zijn.

wat lief dat jullie zo veel voor je schoonmoeder willen regelen.

maar snap idd dat dat allemaal heel dure dingen zijn.

een computer koop je niet zomaar nee, en dan hebben we t maar niet over de verzendkosten.

nou meid, ik ga even de was doen.

spreken elkaar weer :D

liefs, do

nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

hoop dat je ondanks het gemis van je schoonmoeder je er toch een leuke dag van hebt kunnen maken!

Liefs,

Suus

Terug
Bovenaan