shape-up's

hey meiden!

nou ik heb ens even een investering gedaan voor mezelf!!!
heb vandaag shape-up schoenen gekocht.....
deze schoenen verbeteren je bloedsomloop , verbrandt je meer calorieen , je krijgt gewichtsverlies en is erg goed voor je houding , het verstevigd je billen/benen/rug en buik en het allerbelangrijkste: ze lopen HEERLIJK!
net of je op wolken loopt , geweldig!
de zool is rond dus je moet even je balans vinden maar wat een geweldige schoenen
om te zien zijn ze natuurlijk niet de allermooiste schoenen maar dat maakt me niets uit , ze lopen geweldig!!!!!
ik heb echt helemaal verkocht aan die schoenen en heb er zelf 2 paar mee genomen, 1 paar voor thuis en 1 paar op mijn werk......... ik heb namelijk mijn werkschoenen nooit thuis aan of andersom omdat ik in de zorg werk en je nooit weet waar je soms met je schoenen in staat............
met deze schoenen kun je heerlijk wandelen en is het net of je in de sportschool hebt getraint !!
geweldig toch?

liefs ilona

Zag er van de week op school ook iemand mee..idd niet mooi, maar als het doet wat het belooft...hahah
Dan maakt dat niets uit..
Hou ons maar eens op de hoogte van de resultaten..haha
Gr Rina

Zag er van de week op school ook iemand mee..idd niet mooi, maar als het doet wat het belooft...hahah
Dan maakt dat niets uit..
Hou ons maar eens op de hoogte van de resultaten..haha
Gr Rina

ik ze bij de wehkamp gekocht........
heb ze aangedaan tijdens het uitlaten van de hond gisteravond, en ze lopen echt HEERLIJK!
heb 40 min. met de hond gelopen en kon mijn spieren in mijn rug en heupen al wat vernemen!
het is net of je op wolken loopt en je loopt zo een eind weg ........ ben nu al blij dat ik 2 paar heb gedaan , ookal zijn ze wat prijzig!
weet zeker dat ik hier op het werk wel heel erg goed en lekker op kan lopen....... normaal gesproken kijk ik of ik ze mooi vind en dit keer dus niet!
maar ben dr helemaal verkocht aan!!!!!

Ik had even op google gekeken en via de shape -ups kwam ik op een site met fitflops en dat zijn slippers met hetzelfde idee dus ik heb ze besteld, ze zijn ook goed voor hielspoor en dat heb ik nogal heel erg dus dat is ideaal !

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan