sharine heb je hulp nodig

A

Anoniem

Guest
sharine jij hebt voor mij gependelt en je zij toen dat ik nov zwanger zou zijn. maar dat is niet het geval,
ik wou vragen of je nog een keer wilt pendelen voor mij
ik heb naamelijk een ovulatie test gedaan en we waren precies op tijd. dus het zou zomaar kunnen zijn .

ik heet sherina
ben geboren op 11-07-1982
ik weet niet of je nog meer van me moet weten,

wil je me aub helpen,

groetjes sherina

Hoi Sherina,

Ik denk niet dat Sharina gaat reageren.....Zowieso wilde ze geen pendelaanvragen meer doen. Maar ze is ook zwanger, en zit bij de zwangere augustus mama's, maar volgens mij gaat het niet goed met haar zwangerschap wat ik las in een topic.

Weet dus niet of ze gaat reageren.

Sharina: Als je dit leest: Veel sterkte!!!! (En wilde me er niet mee bemoeien, maar dacht, laat ik even helpen)

Liefs, Kitty

Hoi

Dank je kitty. Je hebt gelijk ik ga het ook niet doen. Idd is deze zwangerschap voor mij ten einde. Ik krijg een miskraam of ik heb weer een bbz. Heb op dit moment totaal geen zin in pendelen. En ik pendelde voor mijzelf twee keer goed zwanger en beide zwangerschap liep op niks uit. Voor brengt pendelen op dit moment meer pech dan geluk in mijn leven.

Ik ga ook per direct helemaal stoppen met pendelen.

Sorry Sherina

Liefs Sharine

O.....Sharina!

Wat vreselijk! Meid, het was je zo gegund. Echt heel veel sterkte gewenst, en ik hoop dat je toch weer snel zwanger mag worden  van een wondertje en dat dan alles goed gaat!

Liefs, Kitty

hoi sharine ik begrijp het volkomen. ik wens je heel veel sterkte toe,
en toch lief dat je even hebt gereageert ik wadeer het zeer.

ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat,
ik wens je heel veel sterkte en als je wilt praten
dan weet je ons te vinden

xx sherina

Terug
Bovenaan