Sharine2?

A

Anoniem

Guest
Hé Sharine,

Hoe is het nou? Ben je al ongesteld geworden? Of duurt het allemaal?

Ik was even benieuwd hoe het met je gaat.

Hier is alles goed. De kwaaltjes lijken wel erger te worden, maar dat
vind ik niet zo erg. Alleen jammer dat mijn humeur er niet beter op
wordt... Nou ja, over een paar weken is hebben we dat ook weer gehad.

Ik hoop dat je gewoon een heel laat ei had, nog niet ongi bent en het ook niet meer gaat worden voorlopig!!!

Groetjes, Kaskes

Hoi Kaskes

Nee hoor ben nog steeds niet ongi vorige week vrijdag op dag 27 van mijn cyclus heb ik mijn eisprong gehad. Temp is nu lekker hoog 37,0 volgende week vrijdag dan is mijn NOD. Hoop op positief maar ga er maar niet vanuit. Voel wel van alles maar ja kan ook ongi zijn die er aan komt. Heb wel last van nachtmerries en ik droom veel s'nachts en had gisteravond ineens last van droge ogen en dat had ik vanmorgen ook. Wel last van moeilijke stoelgang. Dus we wachten maar rustig af.

Ja vervelend zijn dat he die nare kwaaltjes vooral humeurigheid (dat heb ik nu zelfs haha) maar idd het is maar tijdelijk, je krijgt er iets moois voor terug.

Had al wel eerder willen reageren maar ja forum is irrie kan haast niet reageren.

Je hoort nog van me.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Het klinkt toch wel aardig in de goede richting, met al je kwaaltjes. Een week van tevoren al last van ongi-pijntjes, is wel erg vroeg!
Ik snap wel dat je ook niet al teveel hoop wil hebben, maar het klinkt niet verkeerd.

Het forum is echt erger dan erg op het moment,   bah! Het is bijna onmogelijk een berichtje geplaatst te krijgen. Als ik het niet echt heel erg nodig vind, probeer ik het niet eens meer!

Vandaag gaat het wel weer beter met me. Ik heb gisteren rustig aan gedaan en vannacht goed geslapen, dat scheelt! Die dromen heb ik trouwens ook: gedroomd van een goede echo (kan nooit kwaad ;-), gedroomd van een cavia die onze zolder terroriseerde: overal pies en poep en we kregen hem maar niet te pakken. Dat soort rare dingen!

Hou me op de hoogte!
Liefs, K

Hoi Kaskes

Nou hier begint het aardig op te lijken (al weet ik dat mijn lichaam me heel goed voor de gek kan houden)
Vreselijk sjaggie echt waar en erg verstrooid dingen vergeten en ik voel me erg hyper
Broeken zitten enorm strak (moeilijke stoelgang)
Witte afscheiding
af en toe droge ogen en ja ik droom eenorm snachts heel raar het zijn ook geen echte plezierige dromen eerder nachtmerries.
Steekjes aan de eierstokken de ene keer rechts en dan weer links. En vanmorgen in de loop van de ochtend werd ik ineens misselijk het zakte weer weg en later kwam het weer opzetten en toen ik gegeten had was het over. Geen hongermisselijkheid of griep het was wel andere misselijkheid. Maar ja over 5 dagen weet ik hopelijk iets meer.

Fij dat je je al wat beter voelt. Al die kwaaltjes in de zwangerschap is ook niet wat ook al weet je dat je er iets moois voor terug krijgt. We houden elkaar op de hoogte

Liefs Sharine

Dat klinkt wel goed!!! Ik hoop het zo voor jullie! Ik duim!!!

Zo goed als het gister ging, zo beroerd voel ik me vandaag. Meer wel misselijk dan niet misselijk... Ik heb vanmiddag een halve pot augurken   leeg zitten eten, haha! Hoezo cliché??? Ben echt belabberd, probeer me goed te houden voor die keine, maar moeilijk is het wel.
Eten helpt niet echt meer en als ik niet op tijd eet wordt het nòg erger, zucht. Om de anderhalf/twee uur moet ik iets eten, anders val ik zowat om van flauwte. Ik hoop dat het woe, don en vrijdag beter gaat want dan moet ik weer werken.
Nog 6 weken en dan zijn we door de eerste 12 weken heen en moet het beter worden...

Nog 5 dagen wachten voor jou. Ik hoop dat je het lekker druk hebt, dan gaan de dagen tenminste snel voorbij!

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes

Heb heel goed nieuws ben ZWANGERRRRRRRR. Ik dacht ga even testen er zaten er toch 3 in. Het zal vast nog wel negatief zijn maar NEE hij was direct positief heb getest met digitale clearbleu en dat geeft toch meer zekerheid he.
Ben zo blij en dit eigenlijk direct na mijn bbz tenminste nadat we er weer voor zijn gegaan.

Liefs Sharine

Ik heb al bij je andere berichtje gereageerd, maar nogmaals: SUPERGOED! Echt heel fijn en lekker dat het zo snel ging, dat neemt een hoop onrust weg. Wat grappig dat je pendel het weer goed had. Weet je nu dan ook al wat het is of wil je dat niet weten?

We spreken elkaar nog!

Kaskes

Terug
Bovenaan