@ shirley

A

Anoniem

Guest
Hey meis

hoe is het zaterdag afgelopen? Is alles goed?

Liefs Renate

Ik ben ook zo benieuwd! Ik had gister (volgens mij) al wat in je eigen topic geplaatst maar het blijft zo 'eng' stil....

Ik hoop op goed nieuws! Liefs Lynn

Bedankt voor je belangstelling!!
Had om 11 uur gebeld en toen zei ze dat ze nog druk was en me weer om 3 uur zou terug bellen. Ik heb ook niet opgenomen toen ze belde!
Ik was er helemaal klaar mee!!
Ondertussen is het bloeden heel erg geworden en heb ik de hoop opgegeven.
Vandaag bel ik even een andere verloskundige( want naar die andere ga ik niet meer )om een echo te laten maken of alles schoon is. Ook om onderzoeken te laten verrichten omdat dit nu de 3e keer is. Ik laat je weer weten wat de andere vk nu zegt.

Liefs shirley

Lieve Shirley,

Wat een afschuwelijk verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit en wat een belachelijke behandeling door die VK zeg! Ze hoort dat het een noodgeval is en je dan toch nog zo laten wachten... Maar goed dat je daar weggaat!

Ik wens je in elk geval heel veel sterkte!
Hopelijk krijg je meteen een afspraak!

Veel liefs

Hai lieverd,

Ik zit je verhaal echt helemaal in schok te lezen! Wat een raar verhaal en vooral wat een schande dat je niet gelijk terecht kan, het lijkt mij méér dan een noodgeval. Goed dat je naar een andere VK gaat!

Ik wens je heel veel sterkte meid!!

Dikke knuffel Lynn

heb net de andere vk gebeld en volgende week dinsdag gaan ze kijken of alles schoon is.
moet nog even een test doen om te kijken of die minder is zodat de miskraam kompleet is of zo iets haha.

en dan gaan we het ook hebben over een door verwijzing naar een gynecoloog.

dus eerst doe je een test om te kijken of ie positief is en nu om te kijken of dat ie negatief is!
lekker dubbel maar goed, ben allang blij als alles vanzelf gaat.

liefs shirley

Het spijt mee zeer dat je dit moet mee maken! Ik hoop dat alles goed gaat bij de gynaecoloog. Sterkte! Mijn gedachten zijn met jou! Dikke knuffel!
Liefs, brittany

Terug
Bovenaan