Shit de duiveltjes kwamen toch nog

A

Anoniem

Guest
Ik had mijn NOD 4 februari en ikbegon er net van overtuigt te raken dat het misschien gelukt was dit keer, maar helaas net ongesteld geworden.

Nu had ik wel iets 'raars' ik had bij het afvegen donderrood bloed, hier zat een soort balletje in die veel donkerder was. Kan het zijn dat ik een miskraam heb gehad en dat dit het eitje was of zo?

Ik ben namelijk wel echt misselijk geweest de afgelopen dagen.

Op naar ronde 6. Hoewel de negatieve gedachten overheersen in mijn hoofd. Straks kan   ik helemaal geen moeder worden. Bah moet nog werken, maar heb nu echt totaal geen zin   meer.

Liefs Carina

Hallo,
Dat lijkt me echt heel erg vervelend. Ben je al een paar dagen overtijd em ga je bijna denken dat het zo is......
Balen zeg.
Voor wat betreft dat propje durf ik niet te zeggen of het misschien een eitje is geweest het zou natuurlijk kunnen, als je een test had gedaan en die zou positief zijn geweest dan kun je van een miskraam spreken, maar of dat nu zo is geweest weet je niet.
Klote he?
Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen voor de volgende ronde enne blijf geloven in je eigen lijf ook al is dat nu misschien even moeilijk.

liefs Bloem 25

Hoi Carina......balen zeg, wat een teleurstelling!
Ik denk dat je bedoelt dat je wat bloedstolsels verliest. Ik had het bij mijn laatste ongi ook. Ik was een dag te laat en verloor de 1e 2 dagen echt heel veel bloed en ook stolsels. Ik heb hier ergens gelezen dat het dan best zo kan zijn dat er een bevruchting in gang is gezet, maar dat het ergens niet goed is gegaan (geen goed eitje, zaadcelletje, slijmvlies voor de  innesteling niet dik genoeg etc.). Alle omstandigheden moeten kloppen, wil het hele proces goed gaan.  
Hopelijk  is het volgende keer in de. Ik zal voor je duimen.....en voor alle anderen die zo graag willen (incl. mijzelf ).
Groetjes, Patricia

Hoi Meis,

Ik heb eind december 2005 hetzelfde gehad. Ik was een week over tijd en de ene test gaf zwanger aan en de andere niet. Heel raar, voelde me wel een beetje zwanger, maar ik was toen ook nog aan de pil, dus eigenlijk wist ik ook dat ik niet zwanger was. Na een week kreeg ik hevige steken in mijn buik en werd ik ongi. Super hevig en ook met en groot stolsel cq misschien een vruchtje. Ik weet dus niet of ik een mk heb gehad en heb het dan ook niet zo beleefd. Ik hoop voor je dat het de volgende keer raak is. Ben je allang bezig??

Succes en houd moed
Liefs Charlie

Terug
Bovenaan