shit happens weer ongesteld!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ik ben vandaag helaas weer ongesteld geworden en ik voel me heel rot!
ik weet dat ik niet mag klagen maar dat doe ik toch!!we zitten nu in ronde 4 maar toch lijkt het veeel langer.ik denk dat het komt omdat ik met mijn eerste zwangerschap meteen na het stoppen van de pil zwanger werd!!!ik denk er ook niet de hele tyd aan maar als de laatste week ingaat dan krijg ik dat telkens weer spanningen ben ik wel of niet zwanger????wat voel ik???pijnlijke borsten ,buikpijn????misselijk???
ik wordt er crazy van ik maak mezelf gewoon gek af en toe.gelukkig kan ik hier mijn hart luchten en ben ik blij dat er zon forum is!!!
Bedankt!!!

karin

He meid,

ik hield al ff in de gatren of je er een stukje op had gezet! En nu dus inderdaad. Maar wat klote zeg!! Wat duurt het wachten dan lang hé!! Ik had zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn deze maand! Het vervelende is gewoon dat je nu dan weer een hele maand moet wachten...pff   . Ik wens je in ieder geval weer veel succes aankomende maand,

groetjes Mellow

Hey mutseke,
ja rot hé, moet je gewoon weer een maand wachten, je bent er voor je gevoel gewoon iedere dag mee bezig en dan duurt een maand lang! pff
ik weet er zijn meiden die doen er veel langer over en hebben nog geen kinderen maar voor iedereen die zo'n klein hummeltje wil is het moeilijk want als je eenmaal besluit ervoor te gaan dan wil je het ook zo snel mogelijk!

zal voor iedereen duimen! xxxx

Hier t zelfde verhaal, ben vanmorgen ongi geworden, had er wel mee gerekend maar toch hoop je altijd dat je tóch zwanger bent...

@Karin, balen man, succes hoor, hopelijk lukt t snel!!

XXX JIG

Hoi
met mij gaat het gelukkig wat beterder.probeer er minder aan te denken hoe moeilijk het ook is he!
en met jou ook alles goed?
grt karin

Terug
Bovenaan