shit ineens bloed...

hallo..

nou het was me mn ochtend wel..
ik kom beneden leg mn dochter heel ff in de box zodat ik kan plassen en ff beker melk pakken om vervolgens haar te voeden (bv)

kom ik op de wc.. allemaal bloed in mn slip zelfs mn broek zat eronder.. ik geef volledige bv dus kan ik dan wel ongesteld zijn geworden??
hmm.. vaag!!
kreeg laatst ineens wel allemaal pukkeltjes,stemmingswisselingen eerst dacht ik weer zwanger te zijn,ma de test was negatief..
zou ik dan tog ongesteld zijn? kan dat wel als je volledige bv geeft?

mn dochter begint inmiddels te huilen,die heeft honger dacht ik.. kom ik bij de box.. ligt ze op haar buik.. hahahah madam heeft zich vh eerst OMGEDRAAID!!
ik was zo trots!! hahha ze snapte er niks van.. ze vond er niks aan!

heeft iemand een idee?

Hoi,

als je bv geeft kun je gewoon ongesteld worden hoor (en zwanger worden ).
Bij mij duurde het tijdens de eerste twee keer bv zo'n vier maanden, nu na vijf maanden nog niet. Maar sommige vrouwen hebben het al veel eerder of pas na een jaar. Alles kan dus.
Het kan zijn dat je bv anders smaakt/ tijdelijk een dip heeft als je ongesteld bent. Altijd handig om te weten.

Judith

hoi,
 nou ik had toevallig vanmorgen precies hetzelfde. ik geef ook nog borstvoeding.
dus het kan echt. jammer... van mij had het nog niet gehoeven hoor!!

liefs marijke

Pech hè? Ik had het vorige keer en nu weer na 6 weken al, ondanks de borstvoeding, compleet met alle puistjes ook. Jammer hoor, vond het heerlijk 9 maanden geen tampons en maandverband

Jep, ik ben ook alweer twee keer ongesteld geweest ondanks volledige borstvoeding. Bij mijn oudste werd ik pas weer ongesteld nadat ik helemaal gestopt was, na ruim een half jaar, maar helaas deze keer dus niet. Balen.
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan